Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Voor het werk tot lvl 12 gespeeld met een necro.

Ik heb geen tijd genoeg. SF6 is ook net uit en morgen naar John Fogerty.

Ah well, sleep is overrated anyway.

😬
 
Hier is ie ook aan het downloaden. Wel de gewone versie. Maar ik kan nog wel even wachten.
Ik ga voor een sorcerer gaan. Heb nooit geen wizard gespeeld in D3, dus deze keer maar eens mee beginnen!
 
Xbox had ook het pobleem maar in mindere mate
pc geen enkele issue geen DC geen bugs gehad echt stabiele game lol
heb 2 accounts EU en USA en share mijn spellen zo en nooit problemen gehad.
op het EU werkt het goed maar usa heb ik de license error.
afwachten zeker op die fix anders ben ik genaait want speel voor de trophies op usa account.
nog iemand deze error ? welke regio en sharen of niet
 
Is het op pc alleen maar digitaal te verkijgen ? Vind de pc versie precies nergens fysiek terug.
 
Level 29 en gisteren 5 legendairy drops gekregen 4 waarvan er in mijn build pasten en kon gebruiken.
 
Ben aan het spelen als Sorc, maar wat is eigenlijk het beste voor magic. is het beter om dezelfde soort te kiezen, bijvoorbeeld enkel fire of kan het geen kwaad om spreuken te combineren.
 
Ben aan het spelen als Sorc, maar wat is eigenlijk het beste voor magic. is het beter om dezelfde soort te kiezen, bijvoorbeeld enkel fire of kan het geen kwaad om spreuken te combineren.
Zou toch minstens 1 spell variant nemen. Als er mobs zijn met fire resist en jij hebt enkel maar fire spells dan ben je gezien.
 
hoe zit het met netwerk issues?
ga niet meteen kopen, en had niet meteen gekocht door netwerk issues bij vorige releases.
maar als die meevallen dan koop ik hem wel eerder eerder dan later. (juli of augustus ofzo)
 
hoe zit het met netwerk issues?
ga niet meteen kopen, en had niet meteen gekocht door netwerk issues bij vorige releases.
maar als die meevallen dan koop ik hem wel eerder eerder dan later. (juli of augustus ofzo)
Geen problemen en geen queues voorlopig.
Benieuwd hoe het zal zijn op de echte release dinsdag
 
Smooth "launch" moet ik zeggen idd, vreesde al dat ik 10 euro had betaald om in de queue te staan en met een hoop lag en disconnects, maar echt totaal geen problemen gehad tot nu toe. Zal dinsdag ook wel geen probleem zijn denk ik, meerderheid is al aan het spelen volgens mij.
 
campaign uit hier, met spin to win barb, lvl 43 atm
normal mobs gaan redelijk traag, maar bosses smelten weg :)
benieuwd of ik met huidige build die cap stone dungeon ga kunnen doen
 
campaign uit hier, met spin to win barb, lvl 43 atm
normal mobs gaan redelijk traag, maar bosses smelten weg :)
benieuwd of ik met huidige build die cap stone dungeon ga kunnen doen
Hoeveel acts zijn er? Ben nog altijd in Act 1 en lvl 19, jij bent dan toch ook echt alles geskipped en puur story gedaan?
 
Hoeveel acts zijn er? Ben nog altijd in Act 1 en lvl 19, jij bent dan toch ook echt alles geskipped en puur story gedaan?
6 in totaal + een klein epiloogje.

Ik heb er net mee gedaan, en ben nu level 42.
Enkel story gedaan + de renown van 3 gebieden voor +3 potions.
Want met 4 potion werd het toch soms een beetje te nipt bij de bosses later in het spel.

Effe douchke en wat eten en straks eerst alle statues beginnen verzamelen.
 
Ik speel op hardcore ben juist lvl 11 kom ik toch wel niet de butcher tegen 1 hit nog 1 hp ofzo, instant gevlucht.
 
Ben nu lvl 25 en ik ben nog altijd bezig aan act1. Maar ik speel precies wel anders dan de rest hier. Als ik zie dat je op amper 2 dagen de story kan uitspelen, ben ik wel blij dat ik het anders doe. Ik ben niet bepaald echt alles 100% aan het clearen, maar ik doe wel elke side Q die ik tegenkom en probeer zo veel mogelijk van de map te zien zonder echt zware omwegen te maken bewust. Tot dusver heb ik daardoor 22 side Q van de 35 gedaan en denk 5 dungeons ongeveer (ik doe enkel die waar je een quest moet in doen) en hierdoor ben ik nu toch al lvl 25 naar het einde van act 1 toe. Vind dit wel aangenaam, zo moet ik op het einde niet nog 60 levels farmen en overal gaan opkuisen, zal nu vanzelf al vrij hoog zijn en de story zal op deze manier ook een weekje en wrs zelf iets langer duren wat toch wel mag als eerste keer er door te gaan.

Los hiervan, nog steeds een zeer aangename en coole game, love it.
 
Terug
Bovenaan