Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Ik vraag me af waarom sommigen perse moeten flexen dat ze NIET extra gaan betalen om 4 dagen te spelen? :)
Als het puur om het geld gaat, wat doen jullie dan in de plaats dit weekend?
20 euro uitgeven aan een ander game?
20 euro aan BBQ vlees?
20 euro aan pintjes op een terras?


Want als ik dit weekend iets anders zou doen, zou het me wellicht ook 20 euro of meer kosten.

Ik zou dan wellicht op zondag gaan fietsen met de petekindjes richting een speeltuin of iets dergelijks + de onvermijdelijke ijsjes en drankjes en zou wellicht evenveel/meer "kwijt" zijn.
En natuurlijk zou ik daar ook veel plezier van hebben, maar blijkbaar gaat het niet over plezier hebben maar over het bedrag dat men moet ophoesten voor dat plezier?

Mijn verlof gaat ook in vrijdag, en ik ga na 11 jaar 'wachten' er geen seconde bij stilstaan dat dat me 20 euro extra kost. :)

Kweenie waarom gij dat als een flex ziet (azo kan je elke post wel als een soort flex zien) maar ik kan 4 dagen langer wachten en in die tijd bouw ik verder aan mn stad in Anno 1800.

Maar ik zou het liever aan een ander game uitgeven ook ja, Inside op Steam kost atm 20 bucks en heeft steengoede reviews. Ik ga echter de Steam Summer Sales afwachten die eind juni beginnen, dan heb ik hem goedkoper.

Ik vind het iig beetje raar dat je daarover praat. Ik zie er geen kwaad in dat iemand post welke editie hij pakt voor welke reden. Als ge er wel 20 euro extra voor over heb, mooi voor u toch? Of wou ge dat meer mensen hier early access begonnen zodat ge meer volk heb om tijdens die 4 dagen over de game te kunnen babbelen?
 
Kweenie waarom gij dat als een flex ziet (azo kan je elke post wel als een soort flex zien) maar ik kan 4 dagen langer wachten en in die tijd bouw ik verder aan mn stad in Anno 1800.

Maar ik zou het liever aan een ander game uitgeven ook ja, Inside op Steam kost atm 20 bucks en heeft steengoede reviews. Ik ga echter de Steam Summer Sales afwachten die eind juni beginnen, dan heb ik hem goedkoper.

Ik vind het iig beetje raar dat je daarover praat. Ik zie er geen kwaad in dat iemand post welke editie hij pakt voor welke reden. Als ge er wel 20 euro extra voor over heb, mooi voor u toch? Of wou ge dat meer mensen hier early access begonnen zodat ge meer volk heb om tijdens die 4 dagen over de game te kunnen babbelen?
Tis gewoon omdat er velen (andere forums, youtube, social media ect etc) feedback geven dat ze het niet waard vinden voor DAT bedrag...
En dan zie ik hier ook al een aantal mensen dat nadrukkelijk meegeven, en ja ik vind dat ook raar, daarom mijn vraag.
Ik heb een beetje de indruk dat er een soort massa hysterie rond onstaat, of een flex ja,
om toch maar duidelijk te maken dat men daar niet wil aan meedoen en vooral de nadruk op die 20 eurokes.

Als ik zie aan wat mensen allemaal 20 euro opdoen, en waar ze veel minder lang van genieten.
Dan vind ik dat een beetje ridicuul.

Maar als het nog een andere reden heeft dan enkel die 20 euro uitgeven, dan snap ik het wel.

En neen niets te zien met meer volk om erover te praten. Ik denk niet dat je me de eerste week veel zal zien posten hier, of ergens anders. :)
 
Tis gewoon omdat er velen (andere forums, youtube, social media ect etc) feedback geven dat ze het niet waard vinden voor DAT bedrag...
En dan zie ik hier ook al een aantal mensen dat nadrukkelijk meegeven, en ja ik vind dat ook raar, daarom mijn vraag.
Ik heb een beetje de indruk dat er een soort massa hysterie rond onstaat, of een flex ja,
om toch maar duidelijk te maken dat men daar niet wil aan meedoen en vooral de nadruk op die 20 eurokes.

Als ik zie aan wat mensen allemaal 20 euro opdoen, en waar ze veel minder lang van genieten.
Dan vind ik dat een beetje ridicuul.

Maar als het nog een andere reden heeft dan enkel die 20 euro uitgeven, dan snap ik het wel.

En neen niets te zien met meer volk om erover te praten. Ik denk niet dat je me de eerste week veel zal zien posten hier, of ergens anders. :)
In feite is het maar 10 euro je krijgt de season pass erbij
 
dus nog even voor de duidelijkheid.

Je kan deze game van begin tot einde spelen in co op?

Niet met zo bepaalde dingen dat je eerst moet vrijspelen?
 
Tis gewoon omdat er velen (andere forums, youtube, social media ect etc) feedback geven dat ze het niet waard vinden voor DAT bedrag...
En dan zie ik hier ook al een aantal mensen dat nadrukkelijk meegeven, en ja ik vind dat ook raar, daarom mijn vraag.
Ik heb een beetje de indruk dat er een soort massa hysterie rond onstaat, of een flex ja,
om toch maar duidelijk te maken dat men daar niet wil aan meedoen en vooral de nadruk op die 20 eurokes.

Als ik zie aan wat mensen allemaal 20 euro opdoen, en waar ze veel minder lang van genieten.
Dan vind ik dat een beetje ridicuul.

Maar als het nog een andere reden heeft dan enkel die 20 euro uitgeven, dan snap ik het wel.

En neen niets te zien met meer volk om erover te praten. Ik denk niet dat je me de eerste week veel zal zien posten hier, of ergens anders. :)
Aah ok. Ik begrijp uw standpunt beter nu.

Denk dat de kritiek eerder is omdat de standaard editie 70 EUR kost terwijl meeste games nog altijd tussen de 50 en 60 (eerder de 60 de laatste tijd wegens inflatie enzo). Komt er ook nog eens bij dat het hier gaat om Activision Blizzard wiens kwaliteit in games sterk afgenomen is (imo gaan ze echt de EA toer op). Weinig garantie da ge een goede game gaat krijgen voor de prijs.

Misschien daarom dat er zoveel kritiek is. En dan nog eens 20 extra betalen als je eerder wilt beginnen. Kan wel inzien waarom mensen daarop kritiek geven. Zelf geef ik er niet zoveel om, heb genoeg dingen te doen tot 6 juni. Voordeel is wel dat ik zo al enkele streams kan bekijken en meningen kan lezen want ik twijfel atm tussen Necromancer en Druid als 1ste character.
 
dus nog even voor de duidelijkheid.

Je kan deze game van begin tot einde spelen in co op?

Niet met zo bepaalde dingen dat je eerst moet vrijspelen?
Ik heb de beide beta's gespeeld en kon vanaf de intro tot het einde co op max squad van 4. Is ook cross-platform.
 
Meh ik heb zelf €30 meer gegeven en niet eens gelezen wat ik er voor in de plaats krijg. 😂

Maar als ik het me goed kan herinneren is het niet enkel de early access, want dat zegt iedereen wel altijd, €20 euro voor wat vroeger te spelen!!! Je krijgt wel nog andere zaken ook... de battle season pass zit er ook bij en mounts en andere zaken... Kweet niet goed meer wat exact.

Is dat die €30 euro waard? Geen idee jong, maar ik ga dit spel wrs weer 100den uren spelen, dus I dont care tbh :p
 
Krijg je extras bij die 20€? :eek: ;) ik doe het puur voor dat extra lang weekend dat ik eerder kan spelen. Dankzij de open betas weet ik dat ik er wel genoeg fun ga uithalen dus het is het me waard.

Ik zag deze Tier list


Upheaval Barb D Tier :D was net de class die ik speelde tijdens de server slam en eigenlijk ook van plan ben van te spelen. Het kon slechter ik kon met een necro willen beginnen :d. Nu eer ik end game zit zijn er al een hoop patches geweest dus ik trek er me niet teveel van aan zolang het tof speelt. En dat speelde het wel tijdens die server slam. Had een item met een extra evade en ook Leap waardoor ik dus 3x snel kon verplaatsen en daardoor een heel beweegelijke build had vond ik plezant.
 
Krijg je extras bij die 20€? :eek: ;) ik doe het puur voor dat extra lang weekend dat ik eerder kan spelen. Dankzij de open betas weet ik dat ik er wel genoeg fun ga uithalen dus het is het me waard.

Ik zag deze Tier list


Upheaval Barb D Tier :D was net de class die ik speelde tijdens de server slam en eigenlijk ook van plan ben van te spelen. Het kon slechter ik kon met een necro willen beginnen :d. Nu eer ik end game zit zijn er al een hoop patches geweest dus ik trek er me niet teveel van aan zolang het tof speelt. En dat speelde het wel tijdens die server slam. Had een item met een extra evade en ook Leap waardoor ik dus 3x snel kon verplaatsen en daardoor een heel beweegelijke build had vond ik plezant.

Er komt nog een Day 1 balance patch aan dus zou voorlopig niet teveel kijken naar die tier lists.

Ging zeggen, bekijk wat er gezegd wordt de eerste 4 dagen maar gezien ge eerder begint te spelen, kruis je vingers en tenen en hoop dat die Upheaval gebuffed wordt. :p
 
Er komt nog een Day 1 balance patch aan dus zou voorlopig niet teveel kijken naar die tier lists.

Ging zeggen, bekijk wat er gezegd wordt de eerste 4 dagen maar gezien ge eerder begint te spelen, kruis je vingers en tenen en hoop dat die Upheaval gebuffed wordt. :p

Wat Upheaval te kort komt in damage maak ik wel goed met mijn superieure player skills :oi22:
 
er is maar 1 barb build en dat is spin to win
al de rest is voor pussies die niet tegen kiten kunnen :D
(we zien binnen een week of ik gelijk heb of niet :p)
 
Zoals steeds zijn pre-sale orders debiel. Die paar dagen maken geen reet uit en je voed gewoon één van de meest verschrikkelijke game-bedrijven in de wereld.

Ik ga het ook kopen hoor, maar niet aan die prijzen.
 
Ahhh mannekes ik kan niet meer 🥵 🥵 🥵 Ben super blij dat er een early access voor preorders voorzien is, ik spring haast uit mijn vel. My body is ready, morgen na de middag congee en dan begin ik eraan.

Lang geleden dat ik nog zo naar een spel heb uitgekeken. En in de open beta's bleef ik gewoon spelen.
Heb wel nog serieuze keuzestress voor mijn character. Ik twijfel nog tussen Rogue, Necro of Sorc, in die volgorde. Heb ze alle drie tot max beta lvl gebracht en vond ze allemaal even leuk. Dat zal een last minute keuze worden morgen.
 
Ahhh mannekes ik kan niet meer 🥵 🥵 🥵 Ben super blij dat er een early access voor preorders voorzien is, ik spring haast uit mijn vel. My body is ready, morgen na de middag congee en dan begin ik eraan.
Same, en blij dat ik nog eens die "itchies" heb voor een spel.
Was precies een decennia geleden en leve Early Access :tongue:

Alleen moet ik nog werken tot de vrijdagnamiddag 16h00 uur en tis nu niet echt kalm bij ons... effe doorbijten. :biglaugh:
 
Twijfel twijfel. Tis eigenlijk soort hack and slash van de bovenkant maar door het verschil aan vijanden en omgevingen is het zo nice? Of zie ik het mis?
 
Werkt dit met clans ofzo? Of is er een BG D4 discord kanaal?
Wil af en toe wel eens met anderen gamen maar heb geen vrienden😉
Zal ik dan toch eens discord op xbox moeten installeren.
 
Werkt dit met clans ofzo? Of is er een BG D4 discord kanaal?
Wil af en toe wel eens met anderen gamen maar heb geen vrienden😉
Zal ik dan toch eens discord op xbox moeten installeren.
Ja je kan een clan maken/joinen ingame.
En de enige functionaliteit van zo een clan op dit moment is idd om eventueel makkelijker te groupen.

Misschien dat er iemand een BG Clan aanmaakt, ik heb het voorstel hier nog zien passeren.
 
Terug
Bovenaan