Diablo IV

Diablo IV

Ikzelf kan me eerder vinden in rkykker zijn review, hij laat het niet na om ook de mindere punten aan te halen.
En ik respecteer dat wel van iemand die eigenlijk wel heel nauwe banden heeft met de D4 crew, en ook aanwezig was in hun live panels voorgaande de release van D4.

 
Barbarian engame lijkt op lol
Denk niet dat er een andere class zal zijn die daarbij in de buurt komt.

Tot 100 miljoenen damage.
 
 
Barbarian engame lijkt op lol
Denk niet dat er een andere class zal zijn die daarbij in de buurt komt.

Tot 100 miljoenen damage.
De diversiteit in builds en gear moet nog blijken, game is zelfs nog niet uit. Laat ons eerst afwachten tot de massa op end level zit voor we zoiets zeggen. Een paar balance patches verder kan al een ander verhaal zijn. De ene week OP, de andere week broken.
 
De diversiteit in builds en gear moet nog blijken, game is zelfs nog niet uit. Laat ons eerst afwachten tot de massa op end level zit voor we zoiets zeggen. Een paar balance patches verder kan al een ander verhaal zijn. De ene week OP, de andere week broken.
Er zijn een aantal youtubers die mogen spelen hebben de afgelopen week, 1 van hen heeft zo goed als alles gedaan en was 80+ world tier 4.
En dat ging inderdaad over Miljoenen ;)

Maar dat zal niet echt de bedoeling zijn en idd wel als 1 van de eersten aangepakt worden imo. :)

Check numbers in onderstaande Asmond reaction.

 
Er zijn een aantal youtubers die mogen spelen hebben de afgelopen week, 1 van hen heeft zo goed als alles gedaan en was 80+ world tier 4.
En dat ging inderdaad over Miljoenen ;)

Maar dat zal niet echt de bedoeling zijn en idd wel als 1 van de eersten aangepakt worden imo. :)

Er was al een day one ballence patch aangekondigd dusja wrs wel.
 
De diversiteit in builds en gear moet nog blijken, game is zelfs nog niet uit. Laat ons eerst afwachten tot de massa op end level zit voor we zoiets zeggen. Een paar balance patches verder kan al een ander verhaal zijn. De ene week OP, de andere week broken.
Als het balance team dezelfde mentaliteit heeft als die van diablo 3 (aangenomen dat het aparte teams zijn) zit het wel snor. Bij D3 buffen ze eerder dan nerfen.

En ondertussen de standard edition aangeschaft. 20 EUR meer voor 4 dagen eerder spelen, nee dank u.
 
Als het balance team dezelfde mentaliteit heeft als die van diablo 3 (aangenomen dat het aparte teams zijn) zit het wel snor. Bij D3 buffen ze eerder dan nerfen.

En ondertussen de standard edition aangeschaft. 20 EUR meer voor 4 dagen eerder spelen, nee dank u.
Ik had nog 15 euro staan op men battlenet dus moest maar 75 betalen anders zou ik ook nooit 20 euro betalen voor 4 dagen eerder.
 
Ik vraag me af waarom sommigen perse moeten flexen dat ze NIET extra gaan betalen om 4 dagen te spelen? :)
Als het puur om het geld gaat, wat doen jullie dan in de plaats dit weekend?
20 euro uitgeven aan een ander game?
20 euro aan BBQ vlees?
20 euro aan pintjes op een terras?


Want als ik dit weekend iets anders zou doen, zou het me wellicht ook 20 euro of meer kosten.

Ik zou dan wellicht op zondag gaan fietsen met de petekindjes richting een speeltuin of iets dergelijks + de onvermijdelijke ijsjes en drankjes en zou wellicht evenveel/meer "kwijt" zijn.
En natuurlijk zou ik daar ook veel plezier van hebben, maar blijkbaar gaat het niet over plezier hebben maar over het bedrag dat men moet ophoesten voor dat plezier?

Mijn verlof gaat ook in vrijdag, en ik ga na 11 jaar 'wachten' er geen seconde bij stilstaan dat dat me 20 euro extra kost. :)
 
Terug
Bovenaan