Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Devs hadden al gezegd dat de Server Slam build ook degene is die we op launch gaan spelen met slechts heel kleine veranderingen:

Patch notes voor de launch patch zijn online al te vinden: https://www.wowhead.com/diablo-4/news/diablo-4-patch-1-0-2-unofficial-patch-notes-333234

Ik twijfel hier nog altijd tussen Druid en Rogue. Misschien dat ik eerst Rogue ga om sneller door het verhaal te kunnen gaan aangezien de Druid toch heel weinig mobility heeft. Ik ben vooral benieuwd hoeveel server problemen er gaan zijn dit weekend.
 
Ahhh mannekes ik kan niet meer 🥵 🥵 🥵 Ben super blij dat er een early access voor preorders voorzien is, ik spring haast uit mijn vel. My body is ready, morgen na de middag congee en dan begin ik eraan.

Lang geleden dat ik nog zo naar een spel heb uitgekeken. En in de open beta's bleef ik gewoon spelen.
Heb wel nog serieuze keuzestress voor mijn character. Ik twijfel nog tussen Rogue, Necro of Sorc, in die volgorde. Heb ze alle drie tot max beta lvl gebracht en vond ze allemaal even leuk. Dat zal een last minute keuze worden morgen.
Groooooz ga je streamen? Kga voor de rogue als 1ste chr
 
Ben zelf nog aan het twijfelen voor welke class, zou wel eens sorc willen proberen.
In de beta niet gespeeld, steeds Barb toen, Lijkt me wel tof om magic te gebruiken.
 


Voor de twijfelaars 😉

Chance dat vrouwlief vanaf morgenochtend een weekend weg is. Blijven enkel de kinderen over. Die gaan veel tablet en switchtijd krijgen dit weekend 😆
Ik twijfel om halve dag verlof te pakken zodat ik al een paar uur heb voor school uit is en de avondshift begint.
Ben ik nu zot aan het worden ofzo🤪
 
Uiteraard barbarian maar necromancer ga ik later zeker een kans geven.
Sorc misschien en druid en rogue boeien me niet.
 
Deze middag de game beginnen downloaden en zie nu dat hij nog maar op 9% staat.

Bij nog mensen dat de game zeer traag download op ps5?
Speedtest gedaan op pc en daar kom ik op 400 mbps en volgens gegevens op ps5 zegt hij daar maar 4 mbps binnen te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Deze middag de game beginnen downloaden en zie nu dat hij nog maar op 9% staat.

Bij nog mensen dat de game zeer traag download op ps5?
Speedtest gedaan op pc en daar kom ik op 400 mbps en volgens gegevens op ps5 zegt hij daar maar 4 mbps binnen te krijgen.
pauzeren en terug starten.
Ik had geen probleem gisteren op pc binnen gehaald op 20min (telenet oneup)
 
pauzeren en terug starten.
Ik had geen probleem gisteren op pc binnen gehaald op 20min (telenet oneup)
Al verschillende keren gedaan, helpt niks.
Juist op mijn zoon zijn ps4 gekeken en daar is het zelfde probleem. Mss ligt het aan Sony ofzo. Alle andere apparaten hebben perfect internet.

Moet er morgen vroeg om 4 uur terug uit om te werken, zal dan efkes opstarten en kijken waar de download dan zit.
 
Damn. Kheb moeite om het niet gewoon nu te kopen. Moet Sekiro nog afronden, dead space nog afmaken, ik heb zelda ToK klaarliggen en dan is er eind juni al FFXVI. :'( First world problems en FOMO natuurlijk, maar alles van deze game ziet er zo cool uit. De enige bedenking die ik me maak zijn progression/item-stats/scaling, maar denk niet dat het teveel weg zal nemen van de algemene ervaring.
 
Nog 4 uur werken.... mijn maag ligt beetje overhoop van stress peis ik :rofl:

Ik lees dat er vooral/enkel issues zijn met ps5 spelers (Niet iedereen).
Vooral die license fout en crashes.
Maar Blizz en Sony zitten zijn er al mee bezig.

 
Nog 4 uur werken.... mijn maag ligt beetje overhoop van stress peis ik :rofl:

Ik lees dat er vooral/enkel issues zijn met ps5 spelers (Niet iedereen).
Vooral die license fout en crashes.
Maar Blizz en Sony zitten zijn er al mee bezig.

Xbox had ook het pobleem maar in mindere mate
pc geen enkele issue geen DC geen bugs gehad echt stabiele game lol
 
Xbox had ook het pobleem maar in mindere mate
pc geen enkele issue geen DC geen bugs gehad echt stabiele game lol
Ah ok, nergens vermelding te zien van xbox users en zelf ook niets van gemerkt op mijn xbox toen ik deze nacht/morgen even opgestart heb.
 
Terug
Bovenaan