Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

De world boss ga je op de map zien komen na het uitspelen van de game. Dan krijg je de meldingen. Van de uren zou ik het eens moet opzoeken.
Ja i know, ik weet hoe het zichtbaar komt na de vorige beta's.
Issue is dat het ik het nog geen enkele keer gezien heb sinds early acces gestart is, en ik heb er al 70+ uur opzitten sinds start early acces.

Ik heb ook al heel de map zichtbaar, campaign erdoor rond level 35 en ondertussen level 60. (T3)

Ik zie veel quality of life change opmerkingen passeren de laatste dagen online, awel een handigere popup zou wel leuk zijn ipv constant je map te scannen :)
 
Speel weinig zo een games nog maar bij D2 was dat alleszins niet :p
D3 denk ik ook niet (toch niet op het begin).
Ik denk gewoon aan co-op games in general. Scaling en gelijk trekken vind ik altijd het meest aangename. Wat heb je er aan dat iemand alles dood klopt en jij daar maar loopt als kip zonder kop. Veel leuker toch als het gewoon leuk speelbaar is en beide partijen drops kunnen vinden naar hun level en kunnen samen spelen.
 
BTW als je in de clan wilt graag je forum nick erbij zetten zodat we weten dat je van dit forum bent
Zet gwn de nick in de join request
 
Geeft dat ergens voordelen van een clan te joinen, bv xp/money/loot bij bepaalde doelen ofzo?
 
BTW als je in de clan wilt graag je forum nick erbij zetten zodat we weten dat je van dit forum bent
Zet gwn de nick in de join request
Is er een optie om je nick in te vullen?
Ik wou dat doen toen ik joinde maar kon nergens iets invullen

Geeft dat ergens voordelen van een clan te joinen, bv xp/money/loot bij bepaalde doelen ofzo?
Denk het niet behalve makkelijker om een party te vormen
 
Begonnen als Druid, level 31 op het moment en Act 2 afgewerkt met enkele sidequests. Vind het jammer dat mijn attack power zo fel gedaald is, ik had nog iets van 1.4k attack power en nu zweeft het rond de 500. Mobs sterven veel trager nu. :( Misschien wapen upgraden kan helpen maar ik wil voorzichtig omspringen met gold en mats, tis gene D3 waar beide bij de vleet droppen.
 
Ga er van't weekend ook eens aan beginnen. Zijn er hier suggesties van goeie builds? Of kan je, in tegenstelling tot Path of Exile, weinig verkeerd doen?

Normaal gezien begin ik altijd als Barbarian omdat dat de basic class is in mijn hoofd voor Diablo maar dat past dikwijls wel minder in de storyline.
 
Ik ga echt wel proberen door gaan tot de campain uit is en ik lvl 50/60 ben zonder dingen te upgraden of kopen/craften. Voorlopig op lvl 34 was dat nog steeds niet nodig en zo spaar ik toch al een mooi potje gold en resources.
 
Waarom zijn die skill refunds zo duur man, meteen al mijn gold weg en nu heb ik weer een andere build gezien die ik wou proberen :unsure:
 
Waarom zijn die skill refunds zo duur man, meteen al mijn gold weg en nu heb ik weer een andere build gezien die ik wou proberen :unsure:
Ook daar blijf ik voorlopig zo veel mogelijk af :)

Zal op het einde wel eens kijken wat sterk is en zien wat ik moet/kan aanpassen aan mijn eigen build. Vind het ergens wel jammer inderdaad dat dit zo duur is. Zeker als je weet hoeveel tijd het kost om naar lvl 100 te grinden, eventjes vlug opnieuw beginnen zit er dan toch ook wel niet in als je echt een paar keer wil veranderen.
 
Ik heb precies niet veel last van weinig gold.
Maar je moet wel zien dat je ook veel stuff vendored ipv salvaging.
Ik heb meer dan genoeg resources van yellows te salvagen en ik verkoop nu al sinds level 52 al mijn yellows.

Enkel de legendaries salvage ik nog op dit moment.

Ik sta momenteel daardoor op dikke 10.000.000 gold op dit moment.

Maar zelfs dat is niets, als je weet dat sommige high end upgrades tot 3.000.000 kosten voor 1 upgrade :biglaugh:


 
Ik heb precies niet veel last van weinig gold.
Maar je moet wel zien dat je ook veel stuff vendored ipv salvaging.
Ik heb meer dan genoeg resources van yellows te salvagen en ik verkoop nu al sinds level 52 al mijn yellows.

Enkel de legendaries salvage ik nog op dit moment.

Ik sta momenteel daardoor op dikke 10.000.000 gold op dit moment.

Maar zelfs dat is niets, als je weet dat sommige high end upgrades tot 3.000.000 kosten voor 1 upgrade :biglaugh:


Ik heb gewoon altijd het volgende gedaan:

- Cosmetische unlock op een item = salvage
- Anders verkopen

Ik zit daardoor in act 2 met ongeveer 700.000 gold nu al, terwijl upgrades nu nog maar 1000 ofzo kosten. Ik ga dit gewoon blijven doen en zal wel een serieuze spaarpot opbouwen.
 
Nog altijd act 1 juist de quest met Vigor en dat meisje gedaan nu lvl 36 al 5 maal Butcher tegen gekomen, 5 maal van weg gelopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RBMK
Eindelijk een world boss spawn gespot op mijn map, tis wel weer ashava maar soit.
Binnen +- 8 minuten voor diegene die nu online zijn ;)

Weird, op de map zei het ashava maar was een andere boss, cool.
Was die met die grote rays die rond hem draaien, naam al vergeten.
Was down in 4 minuten :)
 
Laatst bewerkt:
Ik denk gewoon aan co-op games in general. Scaling en gelijk trekken vind ik altijd het meest aangename. Wat heb je er aan dat iemand alles dood klopt en jij daar maar loopt als kip zonder kop. Veel leuker toch als het gewoon leuk speelbaar is en beide partijen drops kunnen vinden naar hun level en kunnen samen spelen.
Voor geboost te worden in vorige Diablo’s was dat nochtans geweldig praktisch :) het is ook toffer natuurlijk maar vind het toch wat vreemd niet meer de keuze te hebben. Maar het is blijkbaar de standaard tegenwoordig.

Nu heb ik wel begrepen dat je met een volgende character sneller vooruit kan gaan omwille van wat toevoegingen dus misschien maakt het weinig uit.
 
Ik heb gelijk wel het gevoel dat Diablo 4 iets complexer geworden is en voor zo casual wat te spelen precies minder aantrekkelijk is, of ligt dat aan mij? De grind naar max level is toch veel groter nu? Het gearen en de de build samenstellen voelen ook meer aan alsof ik toch net niet goed weet wat ik doe.

Iets dat ik me ook afvraag, vanaf welk level is het gear endgame gear? Is dat al vanaf 50, of loopt dat nadien weer op tot 70 en dan 100? Tis omdat ik nu net eens een vid bekeken had van een build guid en die was de stats aant overlopen en zijn legendaries, maar was nog maar 75, is dat dan tegen level 100 weer waardeloos?

Kweet niet waarom maar ik heb meer het gevoel dat ik niet goed weet hoe het spel werkt xD
 
Vandaag paar uurtjes gespeeld en ondertussen level 15. Wat een spel :love: . Geweldig sfeertje. Speelt ook helemaal anders dan D3 (voorlopig toch).
Wel grappig om gekende enemies of plekken van D3 tegen te komen 🥰
 
jawel hoor
er zitten een paar BG's al in de guild waaronder ik, is aangemaakt door Baba Yaga is iemand van BG Discord die op PS speelt.
Dus als je BG zoekt neem dan de 2de optie waar de clan leader Baba Yaga is.
Dat is de BG clan.
Is dat een diablo 4 clan of discord clan?
Pfff bij mij start het spel zelfs ni op ):


 
Terug
Bovenaan