Diablo IV

Diablo IV

Damn what a way to go op HC lvl 90+
Ik zat te kijken naar Quin69 zijn stream en lag toch effe kreupel. :rofl:
tis altijd met de nodige portie show, maar toch. The pain is real at that level.

Hij heeft zijn hand echt bezeerd btw bij zijn tirrade, hij gaf erna aan dat hij precies wat last had aan zijn pols :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Nee, dan zou het nog veel meer als D3 zijn en was iedereen al max level.
Dat is het hem net. Het "normale" levelling stopt op level 50. Dan begint alle endgame content.
En deze is, zoals al uit wat reviews is gebleken, niet voldoende om je bezig te houden tot level 100.
Dus Blizzard heeft een game gemaakt die interessant is tot level 50 en pak nog tot lvl 70 als je u bezig houd met de endgame content.
En daarna hebben ze maar een ridicule hoeveelheid xp per level erop geplakt zodat de hardcore en de youtubers toch even bezig zijn om max level te worden. De content in de game ondersteunt de grind tot level 100 niet met interessante content.
Wat er nog maar is op duid voor wie deze game gemaakt is...

En wat zei die ene mens nu dat je nooit mocht doen bij Hardcore, waardoor het een beetje zijn eigen schuld was?
1 van de mechanics/mods op end game is zwevend item dat je volgt in de dungeon.
En om de zoveel tijd stop dat item en maakt het een bubbel waar je snel onder moet gaan staan, om te vermijden dat je een electrische lading (zapping thing) op je kop krijgt :)

Maar dat ding is soms buggy, heb ik zelf ook al gemerkt.
Dus die mechanic heeft hem toch nog geraakt, terwijl hij eigenlijk al onder die koepel stond die zijn run beeindigd.
Dus hij denkt veilig te staan, begint te porten om uit de dungeon te gaan en die zap raakt hem toch nog :rofl:

Alez dat is wat kripp probeert uit te leggen, of dat echt de oorzaak is weet ik niet, maar lijkt plausibel.

ah okay.
Klinkt dan idd plausibel en hoewel het nog altijd niet zou mogen gebeuren, had hij dit wellicht moeten weten idd.

Nah, ik zou er ook niet bij stilstaan zulle, tot ik het nu zien gebeuren heb.
Maar ik zal er wel aan denken bij mijn eerste HC run na Quin zijn ervaring :)

Maar kripp en quin doen vaak aan bantering tegen elkaar, meestal zit quin te grinniken met kripp..
Dus ja, natuurlijk zegt kripp nu dat hij dat maar moest weten... :rofl:

Dat is het hem net. Het "normale" levelling stopt op level 50. Dan begint alle endgame content.
En deze is, zoals al uit wat reviews is gebleken, niet voldoende om je bezig te houden tot level 100.
Dus Blizzard heeft een game gemaakt die interessant is tot level 50 en pak nog tot lvl 70 als je u bezig houd met de endgame content.
En daarna hebben ze maar een ridicule hoeveelheid xp per level erop geplakt zodat de hardcore en de youtubers toch even bezig zijn om max level te worden. De content in de game ondersteunt de grind tot level 100 niet met interessante content.
Is dit niet met iedere game eens je de main story uit hebt wat schiet er nog over side missions die geen ene reet toevoegen aan de game in de meeste gevallen.

Is gewoon op vulling tot en met in de meeste games niet dat ik natuurlijk goed praat dat er in diablo 4 wat meer mocht in zitten Endgame.

Er gaat wel nog dingen bij komen diablo 2 en 3 was ook niet perfect in het begin en was gewoon ook 1 grote grind fest.

Bleed barb begint vorm te krijgen op wt3.
Extra strength en healing waren de zaken die nodig waren.

Mijn ervaring met lvl50 t3 capstone.
Bij het binnen gaan kreeg ik invite van random, bleek ne lvl91 sorc.

Ik kon dus terwijl mijn teennagels knippen en netflix zien.

Heeft er gisteren iemand aan de knoppen gezeten? 6 Uniques op 1 uur of zo, in dezelfde dungeon :wtf:

Is dit niet met iedere game eens je de main story uit hebt wat schiet er nog over side missions die geen ene reet toevoegen aan de game in de meeste gevallen.

Is gewoon op vulling tot en met in de meeste games niet dat ik natuurlijk goed praat dat er in diablo 4 wat meer mocht in zitten Endgame.

Er gaat wel nog dingen bij komen diablo 2 en 3 was ook niet perfect in het begin en was gewoon ook 1 grote grind fest.
Ja, maar de hill climb was niet zo steep als in D4 zulle.
Maar voor alle duidelijkheid, ik spreek over 70-100.
Want ik zie mensen feedback geven online zoals: " ik ben 50 en merk die issues toch niet".... :)

Ik ook niet, maar verschil vanaf 70 is immens, ik heb de grafiek hier eerder deze week gepost.
Je hebt 5 million xp nodig om level 70 te worden, en al 20 million voor aan level 100 te geraken.

I hou van grindfests in games, als ze ook rewarding zijn voor de tijd die je investeert, en daar knaagt het een beetje bij de huidige status van D4.
En met rewarding bedoel ik vooral dat je vooruit gaat voor de invested time, niet de drops.

Laatst bewerkt:
Heeft er gisteren iemand aan de knoppen gezeten? 6 Uniques op 1 uur of zo, in dezelfde dungeon :wtf:
Ik had die indruk gisteren ook :)
Ik heb al 4x die Hakan Unique (amulet) in mijn bags zitten. :oink:

En heb de rest eens geteld, want die hou ik allemaal bij in mijn bank.
Ik heb 18 uniques gevonden op 75 levels spelen.
Er zijn er nog een 3 tal andere tussen die 18 waar ik meerdere van heb.

Ik had die indruk gisteren ook :)
Ik heb al 4x die Hakan Unique (amulet) in mijn bags zitten. :oink:

En heb de rest eens geteld, want die hou ik allemaal bij in mijn bank.
Ik heb 18 uniques gevonden op 75 levels spelen.
Er zijn er nog een 3 tal andere tussen die 18 waar ik meerdere van heb.
Was ong tussen 19u en 20u30.

Diablo 3 gespeeld toen het net uit was?

Terug
Bovenaan