Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zat te kijken naar Quin69 zijn stream en lag toch effe kreupel.Damn what a way to go op HC lvl 90+

Hoe kan je eigenlijk je completed quest zien? In de Journal zie je enkel de actieve quests?
Dat is het hem net. Het "normale" levelling stopt op level 50. Dan begint alle endgame content.Nee, dan zou het nog veel meer als D3 zijn en was iedereen al max level.
En wat zei die ene mens nu dat je nooit mocht doen bij Hardcore, waardoor het een beetje zijn eigen schuld was?Damn what a way to go op HC lvl 90+
1 van de mechanics/mods op end game is zwevend item dat je volgt in de dungeon.En wat zei die ene mens nu dat je nooit mocht doen bij Hardcore, waardoor het een beetje zijn eigen schuld was?

Is dit niet met iedere game eens je de main story uit hebt wat schiet er nog over side missions die geen ene reet toevoegen aan de game in de meeste gevallen.Dat is het hem net. Het "normale" levelling stopt op level 50. Dan begint alle endgame content.
En deze is, zoals al uit wat reviews is gebleken, niet voldoende om je bezig te houden tot level 100.
Dus Blizzard heeft een game gemaakt die interessant is tot level 50 en pak nog tot lvl 70 als je u bezig houd met de endgame content.
En daarna hebben ze maar een ridicule hoeveelheid xp per level erop geplakt zodat de hardcore en de youtubers toch even bezig zijn om max level te worden. De content in de game ondersteunt de grind tot level 100 niet met interessante content.
Wat er nog maar is op duid voor wie deze game gemaakt is...
Ja.Je gaat toch met je huidig char kunnen verder doen op non-seasonal hoop ik?
Ja, maar de hill climb was niet zo steep als in D4 zulle.Is dit niet met iedere game eens je de main story uit hebt wat schiet er nog over side missions die geen ene reet toevoegen aan de game in de meeste gevallen.
Is gewoon op vulling tot en met in de meeste games niet dat ik natuurlijk goed praat dat er in diablo 4 wat meer mocht in zitten Endgame.
Er gaat wel nog dingen bij komen diablo 2 en 3 was ook niet perfect in het begin en was gewoon ook 1 grote grind fest.

Ik had die indruk gisteren ookHeeft er gisteren iemand aan de knoppen gezeten? 6 Uniques op 1 uur of zo, in dezelfde dungeon![]()

Was ong tussen 19u en 20u30.Ik had die indruk gisteren ook
Ik heb al 4x die Hakan Unique (amulet) in mijn bags zitten.
En heb de rest eens geteld, want die hou ik allemaal bij in mijn bank.
Ik heb 18 uniques gevonden op 75 levels spelen.
Er zijn er nog een 3 tal andere tussen die 18 waar ik meerdere van heb.
Dat is het hem net. Het "normale" levelling stopt op level 50. Dan begint alle endgame content.
En deze is, zoals al uit wat reviews is gebleken, niet voldoende om je bezig te houden tot level 100.
Dus Blizzard heeft een game gemaakt die interessant is tot level 50 en pak nog tot lvl 70 als je u bezig houd met de endgame content.
En daarna hebben ze maar een ridicule hoeveelheid xp per level erop geplakt zodat de hardcore en de youtubers toch even bezig zijn om max level te worden. De content in de game ondersteunt de grind tot level 100 niet met interessante content.
Wat er nog maar is op duid voor wie deze game gemaakt is...