Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Ik speel op een 1070Ti met high settings op 1440p en ik haal 90 FPS.

Dus 1060 op 1080p moet toch zeker te doen zijn denk ik dan.
 
Ik speel op een 1070Ti met high settings op 1440p en ik haal 90 FPS.

Dus 1060 op 1080p moet toch zeker te doen zijn denk ik dan.
Hij kan altijd refunden of op lage settings spelen, maar niet vergeten dat die laptop-varianten van de 1060 niet zo sterk zijn als de desktop/basis-versie.

Nog mensen die op ps5 spelen? Ik heb hem besteld, maar zie nu her en der mensen klagen dat de framerate moeite heeft?
 
Hij kan altijd refunden of op lage settings spelen, maar niet vergeten dat die laptop-varianten van de 1060 niet zo sterk zijn als de desktop/basis-versie.

Nog mensen die op ps5 spelen? Ik heb hem besteld, maar zie nu her en der mensen klagen dat de framerate moeite heeft?
De twitch-streams die al bekeken hebben lopen precies toch vlot? Enige issue waar ik over gelezen heb is dat van die validatie.
Hopelijk niet te veel probleen dan, morgen komt de PS5-disc hier ook binnen.
 
Is Diablo 4 een standalone game, of moet je daar (één van) de vorige voor gespeeld hebben om dat goed te 'snappen'?
Ik heb er vaak over gehoord vroeger (een leerkracht Engels die toch al zeker 50 was hoorde ik soms babbelen over Diablo 3), maar eigenlijk nooit serieus opgezocht over wat dat gaat, laat staan dat ik het ooit gespeeld heb.
 
ik heb al 2 crashes gehad op PC + vreemde ofwel lagspikes ofwel fps drops zeer raar en ook soms rubberbanding.
nog mensen met gelijkaardige problemen?
 
ik heb al 2 crashes gehad op PC + vreemde ofwel lagspikes ofwel fps drops zeer raar en ook soms rubberbanding.
nog mensen met gelijkaardige problemen?
Hier nog niks aan de hand gehad en ben nu level 45, wel soms wat lag in de steden of bij het switchen van zones maar niks serieus.
 
Is Diablo 4 een standalone game, of moet je daar (één van) de vorige voor gespeeld hebben om dat goed te 'snappen'?
Ik heb er vaak over gehoord vroeger (een leerkracht Engels die toch al zeker 50 was hoorde ik soms babbelen over Diablo 3), maar eigenlijk nooit serieus opgezocht over wat dat gaat, laat staan dat ik het ooit gespeeld heb.
Geen voorkennis nodig.
 
Hij kan altijd refunden of op lage settings spelen, maar niet vergeten dat die laptop-varianten van de 1060 niet zo sterk zijn als de desktop/basis-versie.

Nog mensen die op ps5 spelen? Ik heb hem besteld, maar zie nu her en der mensen klagen dat de framerate moeite heeft?
met lage settings heb ik geen probleem.

De vrienden zijn diablo 4 aan het kopen en ik wil kunnen meespelen :)
 
Voor degenen hier (buiten de reviewer uiteraard) die hem al hebben en aan het spelen zijn, is deze game de volle prijs waard? (69.99). Ik heb alle Diablos gespeeld tot nu (op PC) maar heb nu dus PS5 only... De Diablo 2 remaster, daar kon ik niet in mijn flow komen met een kasken. Heb zo tegen act II daar gestopt.
 
Voor degenen hier (buiten de reviewer uiteraard) die hem al hebben en aan het spelen zijn, is deze game de volle prijs waard? (69.99). Ik heb alle Diablos gespeeld tot nu (op PC) maar heb nu dus PS5 only... De Diablo 2 remaster, daar kon ik niet in mijn flow komen met een kasken. Heb zo tegen act II daar gestopt.
je haalt er echt wel veel uren uit de game
 
Is er een discord of facebook community die ik kan joinen? Co-op lijkt me zeer leuk, maar meeste v men vrienden kopen de game niet. 36yo, ga morgen hele dag gamen :-D
 
Hopelijk is er wat variatie in deftige end game builds.
Ik start morgen als rogue maar durf youtube al niet meer openen of ik krijg een tsunamie van twisting blades OP builds.
Als we gepushed worden naar 1 deftige build die mijlenver voorbij de andere steekt, gaat er bij mij rap de lol af zijn.
 
Pew... capstone dungeon naar T3 was niet te doen op mijn rogue level 51 gisteravond.
Doodgaan tot ik moest gaan repairen.

Ik heb dan vandaag heel de dag bezig geweest met:

Al de codex aspects dungeons voor mijn rogue gaan runnen.
Al mijn rares omgezet met die aspects naar legendaries + volledig upgegraded bij de blacksmith.
En al de extra renown skills gaan unlocken.

Daarnet terug capstone gedaan fully specced en upgraded, en nu erdoor zonder enig issue.
Koste wel wat resources maar had er buiten de potions toch nog niets van opgedaan.
Ondertussen level 52 en T3 grinden gaat ook vlotjes na die uprades, eindelijk sacred drops. :clap:
 
Hopelijk is er wat variatie in deftige end game builds.
Ik start morgen als rogue maar durf youtube al niet meer openen of ik krijg een tsunamie van twisting blades OP builds.
Als we gepushed worden naar 1 deftige build die mijlenver voorbij de andere steekt, gaat er bij mij rap de lol af zijn.
kben dus bezig met die twisting blades build en het is vrij sterk ja.
Ik denk dat je nog een vrij sterke trap build kunt maken maar naast die 2 builds zie ik niet direct nog een andere build.
Misschien met pijl en boog maar daar heb ik niet naar gekeken want ik wil melee rogue
 
Hopelijk is er wat variatie in deftige end game builds.
Ik start morgen als rogue maar durf youtube al niet meer openen of ik krijg een tsunamie van twisting blades OP builds.
Als we gepushed worden naar 1 deftige build die mijlenver voorbij de andere steekt, gaat er bij mij rap de lol af zijn.
Game is nog maar uit er zullen nog wat builds bijkomen
 
kben dus bezig met die twisting blades build en het is vrij sterk ja.
Ik denk dat je nog een vrij sterke trap build kunt maken maar naast die 2 builds zie ik niet direct nog een andere build.
Misschien met pijl en boog maar daar heb ik niet naar gekeken want ik wil melee rogue
Ik speelde in beide beta's met Rapid Fire als core skill in combo met traps. Viel best wel te pruimen, vrij balanced en plezant.
Het is natuurlijk nog koffiedik kijken wat de gear sets gaan worden en op wat ze focussen.
Bij mijn weten nog geen gear sets in huidige versie?
 
Mensen die willen samen spelen, 36yo (Tessenderlo), psn danjidani0001. Ben ook op zoek naar clan/community. Speel morgen heel de dag, donderdag vanaf 14u, vrijdag heel de dag + weekend.. idem komende weken.

P.s.: hoe krijg je discord op PS?
 
Terug
Bovenaan