Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Hoe krijg je deze binnen? Ik heb pre order maar kan nog niet downloaden. XsX
Typ Diablo IV in de search op de microsoft store en kies ALLE resultaten.
Als je zoekt op Diablo IV zonder alle results, dan kreeg ik ook enkel de retail games te zien in het menu bovenaan, maar niet de beta.
 
Allé dan ook maar pre-order gedaan :D

Heb wel niet zo veel tijd en denk niet dat het mijn main game zal worden.
Heb nog geen zin om PoE op te geven en ik heb geen tijd om 2 games te spelen.

Ik zie er eerlijk gezegd zelfs een beetje tegenop om een nieuwe game te leren lols, dat zal de leeftijd zijn zeker.

Maar allé Diablo 2 heeft mijn leven bepaald als gamer, zodus kunnen we de opvolgers toch op zijn minst kopen en wat spelen.
 
Allé dan ook maar pre-order gedaan :D

Heb wel niet zo veel tijd en denk niet dat het mijn main game zal worden.
Heb nog geen zin om PoE op te geven en ik heb geen tijd om 2 games te spelen.

Ik zie er eerlijk gezegd zelfs een beetje tegenop om een nieuwe game te leren lols, dat zal de leeftijd zijn zeker.

Maar allé Diablo 2 heeft mijn leven bepaald als gamer, zodus kunnen we de opvolgers toch op zijn minst kopen en wat spelen.
Ik ben er bijna 50 en heb de vorige beta gespeeld, je zal niet veel leertijd nodig hebben zulle ;)
 
Das waar.

Ik bedoel misschien eerder dat ik te weinig tijd heb om me te verdiepen in een nieuw spel zoals ik dat zou willen denk ik.
 
Niemand nog ne key dat hij niet gaat gebruiken?

Had keer gekeken online, maar 13 euro vink wat veel, soms zo al keer ne key kunnen kopen voor 1/2 euro.
 
Vrees dat de meeste geen keys hebben, digitale pre orders op console zelf of via de blizzard app zijn allemaal zonder key.
Denk dat de enige keys in ons land van mensen zijn die een fysieke editie kochten, en dat zal wel de minderheid zijn in deze tijden.

Die KFC actie waar je een key krijgt is volgens mij ook niet in belgie (voor de paar kfc filialen die wij hebben).
 
Vrees dat de meeste geen keys hebben, digitale pre orders op console zelf of via de blizzard app zijn allemaal zonder key.
Denk dat de enige keys in ons land van mensen zijn die een fysieke editie kochten, en dat zal wel de minderheid zijn in deze tijden.

Die KFC actie waar je een key krijgt is volgens mij ook niet in belgie (voor de paar kfc filialen die wij hebben).
Dus gewoon pre-order doen op battle.net op pc en ge kunt den beta spelen dit weekend?
 
Dus gewoon pre-order doen op battle.net op pc en ge kunt den beta spelen dit weekend?
Pre-order doen en in je PC client kiezen voor beta ipv retail spel. (screenshot hieronder)
En indien je dat belangerijk vind, de goedkoopste versie geeft je GEEN early acces net voor release.
Als je wil beginnen spelen op 2 juni ipv 6 juni moet je de deluxe of ultima editie kopen.

Screenshot-4.jpg

Screenshot-3.jpg
 
Pre-order doen en in je PC client kiezen voor beta ipv retail spel. (screenshot hieronder)
En indien je dat belangerijk vind, de goedkoopste versie geeft je GEEN early acces net voor release.
Als je wil beginnen spelen op 2 juni ipv 6 juni moet je de deluxe of ultima editie kopen.

Screenshot-4.jpg

Screenshot-3.jpg
Stevig van prijs nog begot.

Maar merci ik snap het, game kopen en bij de client kan je kiezen voor beta of retail! thx!
 
Vrees dat de meeste geen keys hebben, digitale pre orders op console zelf of via de blizzard app zijn allemaal zonder key.
Denk dat de enige keys in ons land van mensen zijn die een fysieke editie kochten, en dat zal wel de minderheid zijn in deze tijden.

Die KFC actie waar je een key krijgt is volgens mij ook niet in belgie (voor de paar kfc filialen die wij hebben).
ik koop nog alles op disc, kan je tenminste nog doorverkopen
mochten ze een systeem maken dat je aangekochte digital games kan "giften" aan iemand anders dan zou ik ook volledig switchen
 
Maar de combo controller en zetel is ver superieur voor arpg's. En na 2 runs kijkt ge toch nog nauwelijks naar de graphics.
 
titan quest zot gespeeld, Diablo 2 ressurected ook vrij veel gespeeld (wil die nog eens terug opnemen)
diablo 3 ook wel tof, hopelijk deze ook.

edit: en dit speelt vrij vlot op console ook, titan quest heb ik op beide PC en PS4 gespeeld en dat ging vlotter op PS4 dan toen op PC
 
In mijn hoofd is een ARPG best op PC maar heb het nog nooit een kans gegeven op console.
Misschien toch maar is testen, speelt POE deftig op console?

D4 komt hier zeker in huis maar ga eerst de reviews afwachten.
 
In mijn hoofd is een ARPG best op PC maar heb het nog nooit een kans gegeven op console.
Misschien toch maar is testen, speelt POE deftig op console?

D4 komt hier zeker in huis maar ga eerst de reviews afwachten.
POE speelt op zich goed op console enkel is het item/inventory management niet zo goed met de controller
D3 speelt wel lekker op console en het inventory gedoe is ook een pak beter.

Kvrees dat er net zoals in D3 ook in D4 weer geen 'move-only' optie gaat zijn voor de muisklik, vind ik zo irritant.
 
Mja met m+kb zit ik snachts nog na te klikken.
Controller is gewoon chill.

Qua optimaal spelen zal m+kb wel een stevige edge hebben, zeker in PoE en Grim Dawn oa. Maar daar speel ik games als deze niet echt voor. Tegen dat min maxen en theorycraften erbij komt kijken ben ik meestal toch al met een andere game bezig.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan