Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Waarom niet, het is al jaren in ontwikkeling.

Ze kondigden ook aan dat het AH-systeem dat D3 in het begin had, niet zal terugkomen en dat er geen P2W systeem in zit, wel een ingame shop voor cosmetische producten. Benieuwd of ze aan hun woord gaan houden.
 
Je kan je ook inschrijven voor de Beta, via de pre-register button:
 
Wooot :biglaugh:

Diablo-IV.jpg
 
Ik ben heel tevreden :)
En zonder al te veel NDA te schaden, ik speel op hoogste details zonder enig issue met degelijk fps in 1440p, op een 7 jaar oude pc :)
 
Op wat zet jij die sharpen in opties? Da verandert best wel veel aan de visuals.
Sharpen = contrast.
En ik ben daar geen fan van, krijg last van mijn ogen als het te "crispy" staat :)
Op mijn monitor zet ik mijn contrast ook altijd redelijk laag in algemeen.
In de beta heb ik het op 6 laten staan.
 
Instant buy.
Jaren geamuseerd met Diablo 3 en dat zal met deel 4 niet anders zijn.
WW barb ftw.
 
3600x met 3080 rtx,16 gig ram. Speelt vlot op 3440x1440 max settings maar momenteel zitten er nog enorme lagspikes in het spel.
 
Voor diegene die beta toegang hebben maar de nog niet gespeeld hebben deze week:
End of beta aangekondigd via ingame screen na de patch van deze week... profiteert ervan als je nog wil spelen want niet veel tijd meer.

Teleurgesteld dat het zo kort is/was :(
 
Voor diegene die beta toegang hebben maar de nog niet gespeeld hebben deze week:
End of beta aangekondigd via ingame screen na de patch van deze week... profiteert ervan als je nog wil spelen want niet veel tijd meer.

Teleurgesteld dat het zo kort is/was :(
huh ik heb die screen niet gezien. Heb gisterenavond nog gespeeld na de patch. Tot level 63 geraakt.
 
huh ik heb die screen niet gezien. Heb gisterenavond nog gespeeld na de patch. Tot level 63 geraakt.
Het is het schermpje dat je kreeg en moest wegklikken na de patch van deze week (pc).
Waar ook de uitleg instond ivm de huidige xp buff. (wellicht willen ze iedereen nog effe boosten die nog niet ver is geraakt)
Helemaal bovenaan.

Edit ik heb net nog eens aangelogd, je kan op je login scherm rechts onderaan op nieuws klikken, meest recente nieuws.

:headshake:
 
Laatst bewerkt:
Het is het schermpje dat je kreeg en moest wegklikken na de patch van deze week (pc).
Waar ook de uitleg instond ivm de huidige xp buff. (wellicht willen ze iedereen nog effe boosten die nog niet ver is geraakt)
Helemaal bovenaan.

Edit ik heb net nog eens aangelogd, je kan op je login scherm rechts onderaan op nieuws klikken, meest recente nieuws.

:headshake:
goddamnit inderdaad. Ik had blue screen met update patch eerste keer ik inlogde. wss daarmee gemist.
stomme vraag maar heb jij die crushed beast bones kunnen farmen voor uw potions up te graden? Op level 63 had ik er welgeteld twee. En dat lijkt me toch game breaking als je nog met level 20 pots moet spelen.
 
goddamnit inderdaad. Ik had blue screen met update patch eerste keer ik inlogde. wss daarmee gemist.
stomme vraag maar heb jij die crushed beast bones kunnen farmen voor uw potions up te graden? Op level 63 had ik er welgeteld twee. En dat lijkt me toch game breaking als je nog met level 20 pots moet spelen.

Ja ik had alle upgrades al tot en met lvl 60 pots voor ik 30 was. :biglaugh:
Die bones droppen nochtans veel, van animals.
Die grote hogs droppen er altijd, al weet ik u niet zeker of er verschillende bones zijn en de welke van wat droppen.

Maar ik heb eerst zo goed als heel de map gecleared voor ik echt begon te questen, en dan heb je veel resources. :)
Chapeau als jij op level 63 met level 20 pots speelt, achievement op zich waard :rofl:
 
Terug
Bovenaan