Diablo IV

RPG PC PS5 PS4 XBOX Diablo IV

Ja ik had alle upgrades al tot en met lvl 60 pots voor ik 30 was. :biglaugh:
Die bones droppen nochtans veel, van animals.
Die grote hogs droppen er altijd, al weet ik u niet zeker of er verschillende bones zijn en de welke van wat droppen.

Maar ik heb eerst zo goed als heel de map gecleared voor ik echt begon te questen, en dan heb je veel resources. :)
Chapeau als jij op level 63 met level 20 pots speelt, achievement op zich waard :rofl:
Op de server was het problematisch. Ik was niet de enigste. Sommigen maakten meerdere chars aan omdat die beastbones bij eerste mobs wel 1 malig dropt. 5 chars = 5 beast bones.
 
Ja ik zag dat ook, maar snapte het niet dat ik dat allemaal had zonder ernaar te zoeken.
Was hetzelfde met die Hallovine/hallowine of hoe het ook heet, iedereen was aan het zagen dat ze dat niet vonden en ik had er meer dan ik nodig had.

Net nog eens aangelogd om te checken, ik ben lvl 62 en heb nu nog 15 van die bones en 170 van die Gallovine in mijn bags. :crazy:
 
Laatst bewerkt:
Errrrr.... Herinnert ge de D3 launch nog? Of nog recenter D2 remastered launch? :D

Ik zou extreem verheugd zijn om terug een gritty, dark diablo te hebben, maar na alle problemen die we gezien hebben, wacht k sowieso om te zien hoe stabiel hun servers zijn.
 
Errrrr.... Herinnert ge de D3 launch nog? Of nog recenter D2 remastered launch? :D

Ik zou extreem verheugd zijn om terug een gritty, dark diablo te hebben, maar na alle problemen die we gezien hebben, wacht k sowieso om te zien hoe stabiel hun servers zijn.
We vergeten inderdaad veel te snel, uiteindelijk toch zeer goed en lang van genoten was D3 :)
D2 remastered niet meer aan begonnen, geen idee dus hoe de launch was.

Benieuwd of deze op Gamepass zou komen? Indien niet koop ik hem voor de PS5
 
Het Diablo IV team opent vandaag dag 2 van IGN fanfest.

Rod fergusson had 14 dagen geleden zich laten ontvallen dat er miscchien wel Beta nieuws ging komen op een groot game moment deze maand.
En aangezien IGN het enige grote gamefest is deze maand verwacht iedereen vandaag die aankondiging.

Screenshot-3.jpg


:clap:

Mijn idee voor Open beta = Eind April 2023 ten vroegste.

Waarom?


Ze zijn net weer zo een diablo iv tattoo event gestart zijn dat nog loopt tot half april 2023, en waar open beta toegang aan verbonden is als reward.
Dus denk ik niet dat het al voor snel zal zijn.

https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23893120/hell-s-ink-tattoo-shop-takeover-tour-has-reignited
 
Laatst bewerkt:
Twee 'open' beta weekends blijkbaar.
Weekend van 17 tot 19 maart enkel voor degene met een pre order.
Weekend van 24 tot 26 maart voor iedereen.

Edit: Enkel de prologue en act I zullen speelbaar zijn tijdens de open beta met een level cap van lvl25.
 
Laatst bewerkt:
Deze namiddag start de preload voor het eerste weekend beta voor de pre-orders. (17h00 onze tijd)

Downloading, wel wat groter dan de 45 gig waarvan sprake was in blizzard hun FAQ, maar ik zal dat maar als goed nieuws zien. :clap:
Pc = +-85 gig, xbox +-76 gig.

Op pc is het blijkbaar 85 gig door de aanvulling van de high-res assets.
Je kan dus via "modify install" ook kiezen voor de download zonder die HD assets.

Screenshot-2.jpg
 
Laatst bewerkt:
iemand die mijn code voor de beta van dit weekend wil hebben? ben zelf niet thuis
(first quoted, first served)
 
Ik vind nergens in de ps store de beta om te downloaden. Niks van wat ik online lees lijkt in mijn ps store zo te zijn en ik heb een preorder staan lol
 
Deze namiddag start de preload voor het eerste weekend beta voor de pre-orders. (17h00 onze tijd)

Downloading, wel wat groter dan de 45 gig waarvan sprake was in blizzard hun FAQ, maar ik zal dat maar als goed nieuws zien. :clap:
Pc = +-85 gig, xbox +-76 gig.
Hoe krijg je deze binnen? Ik heb pre order maar kan nog niet downloaden. XsX
 
Terug
Bovenaan