Derby der Lage Landen

Nee en ik ga ook niet ontkennen dat hij inderdaad wel goeie analyses kan brengen hoor. De man kent wel wat van voetbal.

Maar voor de volledigheid, 't zijn maar statistieken maar het zijn toch ook wel statistieken (inderdaad KDB, Courtois, en ook Hazard de 3 besten):

Die cijfers worden toch altijd wel enorm beïnvloed door het resultaat. Ik zie voor Brazilië veel lagere cijfers terwijl die in feite een veel betere match op de mat legden. Maar goed, KDB en Hazard speelden die match inderdaad uitstekend.
 
witters_44476.jpg

Zo af en toe mis ik dit soort elftallen nog wel als Nederlander hoor. Wat een heerlijk typisch (grotendeels Vlaams) elftal vol middelmaat. Met van die typisch Belgische koppen ook allemaal.
Zijde daar nu weer met u gezaag over de Walen. De gemiddelde nva er is er niets tegen …
Vreselijke tijden, never again aub! Maar als je naar de jeugdelftallen kijkt, ziet het er gelukkig niet naar uit dat die tijden nog snel zullen terugkomen.
 
Wat zijn in België de beste analisten eigenlijk? Met een beetje tactisch inzicht? Sonck vind ik altijd vreselijk, Ceulemans ook niet best.
Verheyen, Joos kan ik ook wel appreciëren in de 90 minutes podcast. De gasten van Koolkast vind ik persoonlijk ook wel een interessante kijk hebben op het voetbal. Zeker die Gilles, die ook soms ook in de HLN podcast Champions league previews zit.
 
Verheyen, Joos kan ik ook wel appreciëren in de 90 minutes podcast. De gasten van Koolkast vind ik persoonlijk ook wel een interessante kijk hebben op het voetbal. Zeker die Gilles, die ook soms ook in de HLN podcast Champions league previews zit.
Dankzij Café Constant en het bezoek daar van Frank Raes dus geleerd dat Vandenbempt goed bevriend was met Van Holsbeeck.
Ziedaar waarom je hem nooit een kritische noot hoorde spuwen over hem. Ook met Vandenhaute heeft hij een goeie band blijkbaar. Mja.
 
Zijde daar nu weer met u gezaag over de Walen. De gemiddelde nva er is er niets tegen …
Vreselijke tijden, never again aub! Maar als je naar de jeugdelftallen kijkt, ziet het er gelukkig niet naar uit dat die tijden nog snel zullen terugkomen.
Vreemd inderdaad dat ik als Nederlander meer heb met mijn taalbroeders dan wat halve Fransen. :)
 
Terug
Bovenaan