deleted

Aantal verloren Tesla's

  • < 0.0001 Tesla

  • < 0.001 Tesla

  • < 0.01 Tesla

  • < 0.1 Tesla

  • < 1 Tesla

  • < 10 Tesla's

  • > 10 Tesla's

  • 0 Tesla's want ik ben verstandig en steek geen geld in internetmuntjes


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
CRO zal nu wel goedkoop staan. Maar ik ben niet zo happig om nen BTC op een centralized platform te staken. Die 6,5% intrest op BTC is anders wel lekker.
 
Ik heb nog altijd 500% virtuele winst.
Maar ik kom van meer dan 1200% winst (sinds ATH) en dan is dit niet fijn om te zien natuurlijk (ook al omdat mijn ETF's op de beurs de crypto-daling alles behalve compenseren 🙈)
Nu eventueel nog wat bijkopen, maar nadien moeten we wel terug naar boven :unsure:

Hoedanook kijk ik sowieso longterm. Dus dat zie ik wel goed komen :)
 
Zijn ook relatief goed ingedekt hoor. Als je bang bent van hacks moet je van elke exchange afblijven. De kans dat exchanges gehacked worden, zelfs defi exchanges, groeit met elke euro die in de market cap gestopt wordt.


Wel een funky naam: The exploit affected Popsicle's Sorbetto Fragola (UniswapV3 Optimizer) pool

Vandaar dat ik voorstander ben van te spreiden. Ik ga er vanuit dat 1 op 3 de eindmeet niet zal halen. Ik ben in het verleden eens 10 ETH verloren uit een wallet. Ik kan je zeggen, ik heb gezweet. Maar het was me toch tot uiteindelijk gelukt om deze te recoveren door naar een vorige versie downgraden.
 
Laatst bewerkt:
Hangt er vanaf.
Van mijn ATH? Dan <1 TSLA dankzij de sterke stijging van CRO.
Van mijn inleg? Niets want ik heb CRO gestaked rond de 0.07 en 0.15 en dat staat nu nog altijd rond de 0.35.
 
alst is van wat mijn ATH 'kon' geweest zijn dan bennek ruwweg zo'n 40 tesla's mislopen :unsure:

t'is misschien een idee voor een thread, hoe rijk je al 'kon' geweest zijn. de top 3 kan dan eens afspreken aan den aldi voor halve liters cara te zuipen aan den ingang ipv champagne op een jacht
 
Ik wil niet antwoorden want ik wil het niet uitrekenen :(

Anyways, lucht uit de bubbel, maar ik denk dat het nog niet gedaan is. Ik heb nog wel wat tijd en hou me gewoon aan m'n plan.
 
t'is misschien een idee voor een thread, hoe rijk je al 'kon' geweest zijn. de top 3 kan dan eens afspreken aan den aldi voor halve liters cara te zuipen aan den ingang ipv champagne op een jacht
Kon: 900 euro aan ETH pre sale in 2015. Beslist om toch maar miners te kopen.

Uitrekenen wil ik niet, had nu wel een ETH whale kunnen zijn.
Ik weet nog wel zeer visueel waar ik stond, wie erbij was en waar we naartoe gingen toen ik besloot van nah... Zal toch maar wat block erupters kopen.

Mor bon als, als, als. Als mijn tante kloten had dan was t mijn nonkel.

EDIT: Had de laatste premine/presale kunnen oppikken met de 8.1 BTC die ik op Mt Gox had staan, gekocht aan 106 euro t stuk, dus 1337x8.1 ... achja. Had ik ze op Mt Gox laten staan en er geen miners mee gekocht had ik ze ook volledig kwijt geweest toen Mark Karpelès met alles was gaan lopen. Echt zoveel events in crypto land waarmee het spelleke abrupt gedaan had kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan