deleted

Aantal verloren Tesla's

  • < 0.0001 Tesla

  • < 0.001 Tesla

  • < 0.01 Tesla

  • < 0.1 Tesla

  • < 1 Tesla

  • < 10 Tesla's

  • > 10 Tesla's

  • 0 Tesla's want ik ben verstandig en steek geen geld in internetmuntjes


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
Welke coins zijn er eigenlijk het hardst gecrasht vannacht?
Ik heb de BTC en ETH 1D-charts bekeken en leuk kan je die niet noemen maar we hebben toch al veel erger gezien? :unsure:

Bende viswijven.
 
Welke coins zijn er eigenlijk het hardst gecrasht vannacht?
Ik heb de BTC en ETH 1D-charts bekeken en leuk kan je die niet noemen maar we hebben toch al veel erger gezien? :unsure:
Je kan 15% drops veel gemakkelijker relativeren in het begin van een bull markt dan op het einde ervan.

Ik heb zo een voorgevoel dat we BTC de komende 6 maanden tussen 30k en 40k zullen zien schommelen, een beetje wat 6k was in 2018.
 
Ik denk dat het model van de 4 jarige cycli de vuilbak inkan. Net zoals Plan B met al zijn voorspellingen.

Wanneer spreken we van een bull market en een bear market in crypto? Voor mij is een correctie kort, over een tijdspanne van enkele weken, duurt het 2 maand of langer dan is het een bear market. In die zin zijn er 2 bullruns geweest in 2020-2021 en een bear market van half april tot 20 juli.
Begin 2020 was er al een bullrun die eigenlijk te vroeg kwam. Misschien bouncen we nog een jaar of 2 tussen 30k en 70k, dat kan ook. Naargelang dat de markt groter wordt, wordt het ook moeilijker om de prijs van BTC te moven.
 
Laatst bewerkt:
Tis hier tenminste nog wa gezellig.
Als ge in crypto 20% kwijt zijt kan daar nog es goe mee gelachen worden hier.

2% kwijt op een beursdagske en in het topic daar is het bijna moddergevecht

en da vind ik alleen leuk tenzij het er zo uitziet
images.jpeg
 
Je kan 15% drops veel gemakkelijker relativeren in het begin van een bull markt dan op het einde ervan.

Ik heb zo een voorgevoel dat we BTC de komende 6 maanden tussen 30k en 40k zullen zien schommelen, een beetje wat 6k was in 2018.
Een crash van 40-50% op 2 dagen tijd is ook gemakkelijker te verdragen dan een grind naar beneden die 3 maand duurt, vind ik.
 
Een crash van 40-50% op 2 dagen tijd is ook gemakkelijker te verdragen dan een grind naar beneden die 3 maand duurt, vind ik.
Die slow grind moet nog komen. Richting de -90%

Hold on for your dear life. Stake, accumulate, DCA, profit.

Deze keer ga ik serieus wat geld maken. ETH aan 115 euro heb het mijn neus zien voorbij gaan
 
Tis hier tenminste nog wa gezellig.
Als ge in crypto 20% kwijt zijt kan daar nog es goe mee gelachen worden hier.

2% kwijt op een beursdagske en in het topic daar is het bijna moddergevecht

en da vind ik alleen leuk tenzij het er zo uitziet Bekijk bijlage 7097

Ja op de 'gewone' beurs gaat het ook niet bepaald goed de voorbije week precies :unsure:

Ik heb relatief gezien maar een klein beetje in crypto gestoken. Enkele maanden geleden ingestapt, en dat is nu effectief 50% verlies t.o.v. het hoogste punt ergens begin november.

Ach ja, HODL. Ge zou denken: nu is de moment om coins te kopen, maar het is me allemaal echt nog iets te volatiel om daar nu meer geld in te stoppen :unsure:
 
Die slow grind moet nog komen. Richting de -90%

Hold on for your dear life. Stake, accumulate, DCA, profit.

Deze keer ga ik serieus wat geld maken. ETH aan 115 euro heb het mijn neus zien voorbij gaan
Lol, als het zo ver komt denk ik eerder dat het boeken toe is voor crypto.
 
Lol, als het zo ver komt denk ik eerder dat het boeken toe is voor crypto.
ETH van 2k naar sub 200 levels na de bull run van 2017/2018.

Boeken toe niet zenne. Retail dat wegloopt? Ja.

5k op het dal van de bear market had me nu in de range van 500.000-1.000.000 op pensioen kunnen laten gaan.
 
Daarnet een bounce van 34K naar bijna 36K, vraag is of het een dead cat bounce was of niet
Een dead cat bounce is Peter Schiff zijn terrein. Alias het project is dood en stuitert als een botsballetje nog enkele keren naar omhoog om te eindigen in 0.

Dus ik heb hier nog geen dead cat bounce zien passeren.
 
Kan zijn dat crypto in een bearmarkt zit maar dat ETH wel vooruitgang boekt op technologisch vlak. Dan is het een goede move om te kopen, maar die congestion/gas fee problemen zouden toch opgelost moeten geraken. Anders zie ik geen reden om alles op ETH te zetten.
 
ETH van 2k naar sub 200 levels na de bull run van 2017/2018.

Boeken toe niet zenne. Retail dat wegloopt? Ja.

5k op het dal van de bear market had me nu in de range van 500.000-1.000.000 op pensioen kunnen laten gaan.
Vriend van mijn broer heeft in de Coronacrash 20k euro ETH gekocht à 120 euro/stuk.
Verkocht toen die op 4k/stuk stond.
Was 650k of zoiets.

Niet verkeerd.
 
Vriend van mijn broer heeft in de Coronacrash 20k euro ETH gekocht à 120 euro/stuk.
Verkocht toen die op 4k/stuk stond.
Was 650k of zoiets.

Niet verkeerd.

100k van afromen.
- 33k eth 5% apr 30 jaar compound monthly, eth stijgt naar 10k
- 33k usdc 8-12% apr 30 jaar compound monthly
- 33k etf tracker 30 jaar

Ge gaat schoon op pensioen gaan zenne.

EDIT: ik zie dat Peter Schiff Janus blijkbaar niet gelooft in de dollar. 33k eurx 8% apr 30 jaar compound 3-monthly kan gerust ook hoor.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan