BG-Le Gravel Bash en françois

Ga je mee op 8 en 9 juni gravellen aan de Franse Opaalkust

  • Ja, t zal wel zijn.

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, want... (vul flauw excuus naar keuze in)

    Stemmen: 9 81,8%
  • Ja, maar alleen als we in een gîte overnachten want ik zit met massa's hernia's

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ik zou wel willen, maar heb geen geschikte fiets

    Stemmen: 2 18,2%

  • Totaal aantal stemmers
    11

Polle32

Well-known member
Oké, ik heb hier al een paar keren het ballonnetje opgelaten, maar wil dit nu graag een beetje concreter maken.

Wie gaat er mee de PlugPlug Opaalkust route(s) rijden in het weekend van 8 - 9 juni?

https://www.deparcoursbouwer.cc/plugplugopaalkust

Geef een volmacht voor de verkiezingen aan uw lief, de bomma, de poedel van uw buren en ga mee de Franse kust bedwingen! We maken er een 2-daagse van, met een overnachting op een camping (in een tent of eventueel in een gîte al geldt dan een minimum van 2 nachten en wordt het wat duurder natuurlijk), zodat we zowel de korte als de lange route kunnen rijden.
 
Ik heb wel interesse maar ik zou misschien gewoon 1 van de 2 dagen afkomen. Mijn vrouw is zwanger en ik wil haar misschien liever niet zomaar een weekendje alleen laten.

Ik wel een aantal andere excuses klaar staan ook waaronder maar niet gelimiteerd tot hernia's en het gebrek aan trekhaak op mijne poolwagen :unsure:
 
Ik was aan het overwegen om enkel zaterdag af te komen maar mijn schoonvader trouwt die dag, weinig tot geen goesting in maar het is een verplicht nummertje natuurlijk :sop:
 
Terug
Bovenaan