Deleted

PS: Iemand een idee waar je kwalitatieve chino broeken koopt (liefst niet duurder dan 50eu)? Ik heb er eens gekocht bij H&M maar die zaten vreselijk, heb ze nooit gedragen.
Ik ben heel tevreden van mijn Levi’s chinos. Deze zijn wel iets duurder (rond € 70 - € 90).

Maar als je geduld hebt kan je ze soms in sale kopen.

Deze groene staat nu bijvoorbeeld aan € 56 op Zalando.

Deze rode staat aan € 40 op Levi’s zelf.

Er staan er heel wat aan € 40 op Levi’s momenteel. Even naar beneden scrollen. Sla je slag nu nog het net solden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Thanks zal het eens bekijken. Heb nog nooit bij het merk levis een broek gekocht, heb er al wel veel goeds van gehoord.
 
Zelf koop ik eigenlijk meeste van men t-shirts in of de lokale skateshops (nee, geen baggy dingen) of online. Soms eens eentje in de C&A of een JBC.
Hemden vond ik vroeger in de Chill out (O' Neill meestal) maar onlangs in de ZEB ook men goesting gevonden. En heel soms in de AS Adventure Daar ben ik echt wel een lastige in...
Schoenen zijn ook meestal de gewone skateschoenen, daar heb je veel stijlvolle modellen in tegenwoordig, zowel winter, zomer als slip on. Zelf heel content van het merk Etnies, milieuvriendelijk op de koop toe!
Broeken koop ik dan vaak in de JBC, omdat ik daar gewoon mijn maat kan pakken zonder te passen, en ik toch vaak gewoon 'simpel en effen' zoek als jeans. Onlangs gewoon een broek gaan halen die ik al had liggen, omdat ze makkelijk zit en ik die schoon genoeg vond.
Sokken is te zien of het voor te werken is (zo goedkoop mogelijk en dikke voor de winter), voor gewoon thuis/vrije tijd zijn het meestal Stance sokken (zitten geweldig^^) of iets met een motief/tekeningske op.
onderbroeken: boxershorts van Levi's!!! Na 20 jaar boxershorts te dragen kan ik elke man aanraden om niet te besparen op ondergoed! Al zijn ze wat duurder, ze zitten heerlijk, mijn klokkenspel moet niks anders meer weten :biglaugh:

Enige wat ik wel merk is dat kleren van de grote confectiezaken (JBC, C&A,...) toch kwalitatief iets minder zijn vaak. Mijn jeans van Carhart gaat bv al +10 jaar mee, terwijl die JBC broeken het nogal rap begeven (zakken die scheuren vaak). Zelfde met de shirts die ik in skateshops koop vs de paar die ik in de JBC gekocht heb.

Voor de rest weinig ervaring qua winkels, ik koop niet zoveel kleren, en ik kan nogal ne moeilijken zijn als het op kleding voor mezelf aankomt.

*edit* Anders eens online kijken welke merken je mooi vind, en dan kan je googlen waar ze die in Antwerpen verkopen?
 
Terug
Bovenaan