Action PS5 Death Stranding 2: On the Beach

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
ds2.png


release: 2025
genre: action-adventure
dev: Kojima

Léa Seydoux en Norman Reedus zijn terug, naast heel wat nieuwe gezichten, waaronder Elle Fanning.

Should we have connected?

Embark on an inspiring mission of human connection beyond the UCA. Sam—with companions by his side—sets out on a new journey to save humanity from extinction. Join them as they traverse a world beset by otherworldly enemies, obstacles and a haunting question: should we have connected? Step by step, legendary game creator Hideo Kojima changes the world once again.

 
Grote kans op DS2, was een tijd geleden al veel rond te doen dat Norman en Elle elkaar sinds recent volgen op Twitter ( omtrend de eerste teasing een paar weken terug.)
 
Ik hoop toch iets nieuw en geen Death Stranding 2.
Alhoewel ik genoten heb van Death Stranding is 1 game meer dan voldoende.
Zie mij niet nog eens een Death Stranding game uitspelen.
 
Ik hoop toch iets nieuw en geen Death Stranding 2.
Alhoewel ik genoten heb van Death Stranding is 1 game meer dan voldoende.
Zie mij niet nog eens een Death Stranding game uitspelen.
Snap u wel, ik vind het dubbel. Ik vind het een goed genoeg afgesloten geheel en het is iets uniek en hoeft niet per se een vervolg. Anderzijds zou ik het niet erg vinden nog eens op zo een avontuur te gaan en zijn er mogelijkheiden genoeg om het verhaal nog verder uit te breiden.
 
Hideo Kojima, everything that man touches turns into gold :love: :love:

Wel grappig dat de MGS sfeer ook in dit spel verweven zit. Maar toch, give MGS back to Kojima. Hoe graag ik die reeks zou willen verder spelen :headshake:
 
Laatst bewerkt:
Mgs 5 was ook heel plezant om te spelen. Qua verhaal niet het niveau van de andere, maar qua gameplay, echt heel goed. Besturing is subliem. En in 2015 al locked 60 frames. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, toch wel de moeite. Stealth is ook ongelooflijk uitgebreid in dat spel.
 
Mgs 5 was ook heel plezant om te spelen. Qua verhaal niet het niveau van de andere, maar qua gameplay, echt heel goed. Besturing is subliem. En in 2015 al locked 60 frames. Mocht je die nog niet gespeeld hebben, toch wel de moeite. Stealth is ook ongelooflijk uitgebreid in dat spel.
Ik vond die eigenlijk verschrikkelijk vergeleken met 1-2-3-4 :unsure:

Maar staat al een tijdje op mijn lijst om eens een tweede kans te geven.
 
Probleem was dat de story naar het einde toe half afgewerkt/rushed was door tijdsgebrek aka Konami die moeilijk deed.
 
Terug
Bovenaan