Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kans lijkt mij bijzonder klein.Iemand een idee of ik mijn sprintshifters van 11s di2 op de nieuwe 12s werkend kan krijgen?
Mis ze toch meer als gedacht wanneer ik in de beugels zit.
) clicks. Dat zal wel hetzelfde zijn bij jouw shifters. De kenners zullen beamen of corrigeren 
Iemand een idee of ik mijn sprintshifters van 11s di2 op de nieuwe 12s werkend kan krijgen?
Mis ze toch meer als gedacht wanneer ik in de beugels zit.
Kans lijkt mij bijzonder klein.
Op de mtb heeft een 11s shifter ook gewoon maar 11 (of tien zeker?) clicks. Dat zal wel hetzelfde zijn bij jouw shifters. De kenners zullen beamen of corrigeren
![]()
Regenbroeken zijn een drama imo. Flapperen, zweten, altijd te kort als je lange benen hebt, en je ziet er uit als een vuilniszak op een velo.Ik heb een vraagje ivm regenkleding. Ik rij nu al een hele tijd met de Pedelec van en naar werk. Vorige week voor het eerst een echte regenbui meegemaakt op weg naar huis. Mijn bovenkledij is goed waterdicht merk ik. Maar mijn waterafstotende broek is te licht bevonden. Mijn bovenbenen waren echt nat en ook liep er water in mijn terrex schoenen.
Nu was ik bij decathlon gaan kijken en daar hadden ze zo wel een echte regenbroek met voetflappen aan maar dat was, zelfs met het kleinste model, mij veel en veel te groot. Het zag er ook niet naar uit. Nu stuurden ze me meer richting de wandelbroeken en jachtbroeken ginds maar vond ik niet meteen mijn goesting in.
Wat raden jullie aan van regenbroeken? Zou ik ook achter zo van die regensokken voor over schoenen te trekken kijken?
Volgende week is het de laatste marathon van de BAMS (Belgian (A?) Marathon Series).

Het seizoen eindigt nooit. Rookie mistake!Nu het wegseizoen stilletjes aan op zijn einde loopt.
Bij mij begint het nooit.Het seizoen eindigt nooit. Rookie mistake!
Mijn vriendin gebruikt een regenbroek van Sprayway voor haar commute. Deels ook omdat wij die hadden liggen van onze reis naar Ijsland een aantal jaar geleden. In theorie zijn dat wandelbroeken en met een stevig prijskaartje (ik denk €75-80 toen) maar ze 'ademen' wel enigszins.Ik heb een vraagje ivm regenkleding. Ik rij nu al een hele tijd met de Pedelec van en naar werk. Vorige week voor het eerst een echte regenbui meegemaakt op weg naar huis. Mijn bovenkledij is goed waterdicht merk ik. Maar mijn waterafstotende broek is te licht bevonden. Mijn bovenbenen waren echt nat en ook liep er water in mijn terrex schoenen.
Nu was ik bij decathlon gaan kijken en daar hadden ze zo wel een echte regenbroek met voetflappen aan maar dat was, zelfs met het kleinste model, mij veel en veel te groot. Het zag er ook niet naar uit. Nu stuurden ze me meer richting de wandelbroeken en jachtbroeken ginds maar vond ik niet meteen mijn goesting in.
Wat raden jullie aan van regenbroeken? Zou ik ook achter zo van die regensokken voor over schoenen te trekken kijken?

, die vrouw dacht daar precies anders over. Die verschoot zich een ongeluk en brulde half het dorp bij elkaar. Dan begon ze vanalles naar mij te roepen, ik hoorde het niet goed maar ze zal me wel gewoon een fijne dag toegewenst hebben zeker.Ge zou uw naam oneer aandoen mocht ge hem niet hebben kunnen ontwijken2u op de fiets in het zonnige Hoeselt. Eigenlijk weinig te vertellen buiten dat ik bijna op mijn gezicht ben gegaan op een tractorsluis, bocht wat te enthousiast ingesneden![]()

Join the club! Welke uitvoering en kleur?Vrijdag komt mijn Brompton aan![]()
Neen ik had er nog nooit van gehoord en wist niet waar het was.Ardennes
Ervaring met die Raid Bocq? Zou hem misschien ook rijden, maar neig eerder naar l'assaut Mosan momenteel. Ietske minder ver rijden en scheelt ook wat in inschrijving. En voor mij zal de 70km wel genoeg zijn, zeker als het nog wat regent komende week.
C-line (6 versnellingen) in knalrood (alles rood).