Mr.Fingers
Well-known member
Ik zou het niet betrouwen (of doen, tenzij de FM volledig open kaart speelt over waar “zijn” frame vandaan komt).
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon laten weten aan bioracer. Ze zullen u dan wel een nieuwe opsturen vermoed ik!

't is vooral dat 500W gewoon onrealistisch laag is.Hier is het toch een bende haantjes bij elkaar ze. Laat diene mens in content zijn dat hij 5 sec 500w kan trappen, wie weet hoelang of hoeveel hij al rijdt....

't is vooral dat 500W gewoon onrealistisch laag is.
Die inschatting van Strava zit er waarschijnlijk gewoon naast.
edit: werd al gezegd blijkbaar![]()
Ik rij 4 dagen mee als begeleider(wegkapitein), wel nog geen zicht op welke pelotons. Wij krijgen die info meestal maar last-minute, dus het zou ook nog kunnen dat ik in het intranationaal peloton zit.Zag het comment van @Reverz absoluut niet als haantjesgedrag.
Peace out boyz
Rijdt er toevallig nog iemand mee met KOTK? Ik doe een rit van ZaterdagNM 27 kmh peleton
ik maak alles met komootNormaal maak ik mijn routes altijd met routeyou maar gisteren komoot gedownload. Het ziet er op het eerste zicht gebruiksvriendelijker uit. Wat met de routes die hij maakt zijn die correct en mooi? Zondag een dagje fietsen vanuit la Roche en ik zou eens een route met komoot maken. Wat bergjes zoeken via de velomediane en een eigen route daaruit maken.
Ikzelf werk altijd met Strava, vind die vele malen beter dan Komoot of Routeyou. Is wel niet gratis natuurlijk.Normaal maak ik mijn routes altijd met routeyou maar gisteren komoot gedownload. Het ziet er op het eerste zicht gebruiksvriendelijker uit. Wat met de routes die hij maakt zijn die correct en mooi? Zondag een dagje fietsen vanuit la Roche en ik zou eens een route met komoot maken. Wat bergjes zoeken via de velomediane en een eigen route daaruit maken.
wat is er beter aan? Heb die even gehad maar vond die net minder:Ikzelf werk altijd met Strava, vind die vele malen beter dan Komoot of Routeyou. Is wel niet gratis natuurlijk.
Heatmaps is toch redelijk wat info? Voor off-road routes is dat wel niet ideaal en het probleem is dat er natuurlijk ook veel commutes tussen zitten wat vaak niet de meest leuke baantjes zijn.wat is er beter aan? Heb die even gehad maar vond die net minder:
- Je kan geen type selecteren
- type ondergrond is heel beperkt aangegeven
- buiten segmenten heb je geen info van andere gebruikers
Over de types ondergrond kan ik niet meespreken, ik doe enkel road. En als ik dat aanduid dan kom ik effectief geen onverharde stukken tegen.wat is er beter aan? Heb die even gehad maar vond die net minder:
- Je kan geen type selecteren
- type ondergrond is heel beperkt aangegeven
- buiten segmenten heb je geen info van andere gebruikers
Ik wordt nooit langs drukke steenwegen gestuurd (of mss wel maar dat zie je toch als je het maakt?), heck met heatmaps in strava had ik dat net vaker. Wss door al die speedelecs die alles wel opladen op strava maar dus de saaie en gevaarlijke wegen gebruikenOver de types ondergrond kan ik niet meespreken, ik doe enkel road. En als ik dat aanduid dan kom ik effectief geen onverharde stukken tegen.
De heatmap is toch heel wat uitgebreider dan enkel segmenten. Bij komoot etc word je veel vaker langs drukke steenwegen etc gestuurd.

)ik heb dat ook wel... heatmaps zijn 9/10 gewoon banen die gebruikt zijn door woon-werkverkeer op de fiets. Lees: de korste weg van A naar B, vaak over slechte steenwegen.Ik wordt nooit langs drukke steenwegen gestuurd (of mss wel maar dat zie je toch als je het maakt?), heck met heatmaps in strava had ik dat net vaker. Wss door al die speedelecs die alles wel opladen op strava maar dus de saaie en gevaarlijke wegen gebruiken
En soms zijn er fantastische afgescheiden fietspaden langs grote wegen (drukte is relatief, voor/na werk is het er mss druk maar op de middag of op zondag niet)
Ik heb nu gratis mijn regio gekregen maar kan ik ook via komoot routes maken buiten mijn regio en uploaden naar Garmin connect of gpx downloaden of enkel in je regio als je niet extra betaald?ik maak alles met komoot