De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Helaas alle echt steile stukken uphill (fuck you Muur Van Borzee) moeten stappen en mijn overall gemiddelde zien dalen naar 12,5km/u. (Voor zij die nooit MTB’en, dat is unreal. Met een 32 vooraan en 51 achteraan gewoon niet kunnen ronddraaien. De Koppenberg lijkt plat daarmee vergeleken.
MTB, toffe sport precies :unsure:

Proficiat dat je toch hebt uitgereden! Zal niet simpel geweest zijn fysiek en mentaal.

Hoe lag het parcours erbij?
Veel mensen buiten de tijd :eek:

Succes op de rit va´ vandaag
Vrij tot heel goed. Een aantal modderige passages, maar nog geen 10%. Absoluut niet te klagen!

Had al beslist gisteren om vandaag niet meer te rijden omdat ik zo die ben moeten gaan. Deze ochtend ook opgestaan met een arm die ik niet kan plooien, dus het ging sowieso niet gelukt zijn.

Volgend jaar full monty.

Je beseft helaas nog eens hoe zwaar overkill een MTB is in Vlaanderen, en hoe capabel een xc fully met dropper is.

Wou mijn nieuwe Bioracer Icon bibshort vandaag voor de eerste keer testen.
Ik merkte een rafel aan 1 van de naden. Toen ik deze van naderbij bekeek dan zag ik dat er gat in de broek zat :(
Broek werd nog niet gedragen... Dat ben ik niet gewoon van Bioracer...

Ik merkte een rafel aan 1 van de naden. Toen ik deze van naderbij bekeek dan zag ik dat er gat in de broek zat :(

Waar gekocht? Welke is het juist van het bioracer gamma?
Niet gezien in de winkel of bij het openmaken van het pakketje? Kan je de winkel niet verwittigen?

Broeken van onze club van bioracer zijn ook een ramp. Al verschillende die er een gat in hadden binnen de maand.

Ik vind nu ook wel dat de naden heel dik en een beetje minder fancy ogen.
Ik hoop niet dat dit hun duurste broek in hun gamma is.

Waar gekocht? Welke is het juist van het bioracer gamma?
Niet gezien in de winkel of bij het openmaken van het pakketje? Kan je de winkel niet verwittigen?
Via Bioracer zelf. Dit is de nieuwe Icon fietsbroek, beetje een ‘upgrade’ van de Spitfire. Niet gezien bij het openmaken of het passen. Pas toen ik de broek aandeed zag ik een draadje hangen, beetje onder de bil. Toen in dit van naderbij bekeek dan zat ik dat de naad gewoon los zat…

Via Bioracer zelf. Dit is de nieuwe Icon fietsbroek, beetje een ‘upgrade’ van de Spitfire. Niet gezien bij het openmaken of het passen. Pas toen ik de broek aandeed zag ik een draadje hangen, beetje onder de bil. Toen in dit van naderbij bekeek dan zat ik dat de naad gewoon los zat…
Gewoon laten weten aan bioracer. Ze zullen u dan wel een nieuwe opsturen vermoed ik!

Ik zie die precies niet in hun webshop?

500W geduwd (volgens strava) in de sprint mee de ploeg na een rit van 80km. Heel goed voor voor mij. Wel vanuit het zadel. Rechtstaand sprinten had ik precies de fut niet voor.

Wel uit klikpedaal geschoten toen.

Laatst bewerkt:
Iemand al eens in de Regio Eifel gaan fietsen?
Was van plan om er donderdag (voor de 1ste keer) heen te gaan.
Iemand toevallig een leuke GPX of tips?
Zou graag +- 70 km rijden en mag tegen de 1500+ HM's zijn.

Terug
Bovenaan