Of de strava to gpx-appJe kan via een chrome plugin nog steeds GPX’en downloaden zonder Strava premium membership.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of de strava to gpx-appJe kan via een chrome plugin nog steeds GPX’en downloaden zonder Strava premium membership.
Jammer genoeg al het genoegen gehad om meerdere volledig zwarte fietsen te zien jaAl eens gezien in het echt? Super stijlvol. Kleur kan je nog altijd met je kledij, helm of schoenen krijgen. Zo'n fiets past tenminste bij alles.![]()

Is dat niet op elke fiets?Haha! Zo'n fiets moet je dan ook met een felle helm, blinkende schoenen en hippe sokken dragen he! Maar goed, smaken verschillen. ^^

Maar het past zo mooi bij mijn zwartverdorven innerlijk!Zwart is de kleur wanneer er geen licht is. Maar bij uitbreiding ook wanneer er geen inspiratie is.
Maar als je een zwarte fiets hebt, geweldig hoor!![]()

Waar doe jij die dan aan? Ik doe dat aan de zadelpen die wel rond is..Ik weet niet of dat bij allemaal is maar die van mij van de Lidl is toch niet top imo. Die houder klemt totaal niet goed rond merendeel van mijn fietsen. Mss goed als je ronde buizen hebt maar wie heeft dat nog![]()
Ik doe dat zoals op de foto ..Waar doe jij die dan aan? Ik doe dat aan de zadelpen die wel rond is..

Zit gij mij te bespioneren ofzo?Jammer genoeg al het genoegen gehad om meerdere volledig zwarte fietsen te zien ja
Nee zo een volledig zwarte fiets is maar saaie kost. De Engelsen zouden zeggen a pretty dull bike.
Een beetje inspiratieloos, saai, zadelpijn. Idem met een volledig zwarte outfit dragen, dat is niet meer op veilig spelen maar gewoon van geen hout pijlen weten maken. En dan het liefst nog met zwarte drinkbussen rondrijden en uw fiets vervoeren op uw zwarte wagen. Waarmee je hem kan vervoeren naar uw zwart huis met zwarte aluminium ramen. Waarna je u kan douchen in uw douche met zwarte kranen en u kan afdrogen met een zwarte handdoek.
Maar als die lost dan valt uw fiets wel op de grond, horizontaal gaat die gewoon wat verschuiven voor hij valtVan wat heb je schrik? Ik zou meer schrik hebben om een carbonnen buis van mijn frame te klemmen dan mijn zadelpen hoor.
Als die iets te hard klemt is het maar de zadelpen die kapot is. Als je de boven buis te hard klemt is je frame naar de ruk.
Ja uw tijdritfiets heeft wel dienst gedaan als inspiratieZit gij mij te bespioneren ofzo?

Nog geen reden om er mijn auto, badkamer en handdoek bij te betrekken. Swat, ik ga morgen met veel plezier op mijn saaie fiets IM Marbella 70.3 afrijden.Ja uw tijdritfiets heeft wel dienst gedaan als inspiratie![]()
En vragen of ze zwart nummerke hebbenik mis nog een zwarte crank/ketting en de schijfremmen niet vergeten![]()

Ik vind hem wel netjes zoNog geen reden om er mijn auto, badkamer en handdoek bij te betrekken. Swat, ik ga morgen met veel plezier op mijn saaie fiets IM Marbella 70.3 afrijden.
![]()

Ik was toch vergeten hoe zwaar zo’n rit is als je wat kilo’s te zwaar staat en weinig hebt gefietst (teller staat op 1900km dit jaar).@poeperman : wanneer rij je BeMC-rit? Ze hebben daar gisteren nogal wat water over zich heen gekregen, en vandaag belooft ook weer nat te worden...
De nummer is toch zwartEn vragen of ze zwart nummerke hebben
Wit... schaamtelijk.