Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het ergste is: mijn vader gaat die ook gebruiken, kga denk ik een namiddag les moeten geven![]()
Vooral routes importeren zal het belangrijkste zijn
Welcome to my lifeop de oudere modellen 800 enzo moest je via usb kabeltje connecten met pc

Je moet u de vraag stellen of ze 80€ goed zijn natuurlijk.Ik ben aangenaam verrast van de Core Collection van Rapha (met name de Core Cargo bibs en de Core Jersey).
Ik heb betere truitjes in de kast hangen, maar dat van Rapha vind ik ook niet slecht.
Ik zou graag een 'lightweight' truitje bijkopen voor de warmere dagen, maar ik twijfel tussen de Core, Classic en Brevet, al is de prijs van die laatste wel pittig.
Iemand ervaring met een van deze truitjes?
Van de Brevet wegblijven als je echt een warm weer truitje wilt, zelfs de lightweight versie.Ik ben aangenaam verrast van de Core Collection van Rapha (met name de Core Cargo bibs en de Core Jersey).
Ik heb betere truitjes in de kast hangen, maar dat van Rapha vind ik ook niet slecht.
Ik zou graag een 'lightweight' truitje bijkopen voor de warmere dagen, maar ik twijfel tussen de Core, Classic en Brevet, al is de prijs van die laatste wel pittig.
Idem, ik draag die zelden als het boven de 20 graden gaat omdat die wel echt warm is. Wel de gewone, de lightweight zal wel iets minder dik van stof zijn.Van de Brevet wegblijven als je echt een warm weer truitje wilt, zelfs de lightweight versie.
Ik heb die, is wel een stevige stof, veelzijdig truitje, veel mogelijkheden om dingen weg te steken. Ik vind het een ideaal bikepacking truitje, maar geen puur warm weer truitje.
Ik ben aangenaam verrast van de Core Collection van Rapha (met name de Core Cargo bibs en de Core Jersey).
Vooral voor het geld bieden andere merken toch betere kwaliteit.Ik heb de basic broeken en truitjes van rapha en die broeken rafelen bij mij volledig uit na een jaar.
Truitjes vind ik in vergelijking met andere merken ook maar 'zozo' eigenlijk.
Klopt, al zijn hun prijzen ook wel omhoog aan het gaan.Vooral voor het geld bieden andere merken toch betere kwaliteit.
Een merk dat velen niet zullen kennen maar dat echt goed is, dat is Gobik.
Komen met zeer goeie kwaliteit van gerief een prijsklasse lager dan bijvoorbeeld castelli.
UAE rijdt daar mee toch?Vooral voor het geld bieden andere merken toch betere kwaliteit.
Een merk dat velen niet zullen kennen maar dat echt goed is, dat is Gobik.
Komen met zeer goeie kwaliteit van gerief een prijsklasse lager dan bijvoorbeeld castelli.

Ik heb eens het deksel van mijn bidon verloren op kasseien. Toen ik plots een geut sportdrank tegen mijn benen voelde zag ik het.Vandaag mijn bidon verloren ergens in asse (tt straf in bergaf). K was precies iets te straf in bergaf, ik had het pas door toen ik wou drinken en ik in het ijle greep in mijne kader...

Klopt!UAE rijdt daar mee toch?