Ik steek mijn 11 speed cassette (11-32) op mijn Tacx en ik merk dat daar een halve centimeter speling op zit. Vreemd want met mijn vorige cassette (praktisch dezelfde 11 speed R7000 11-34) was er geen enkel probleem.
Volgens Tacx is er geen spacer nodig voor een 11 speed, dat is het dus niet. Verder zijn volgens mij alle spacers tussen de tandwielen zelf wel aanwezig, dat lijkt het dus ook niet.
Kan dat liggen aan het feit dat de cassette niet genoeg aangespannen is? Ik heb geen momentsleutel die tot 40nm gaat, dus voor mij voelt dat aan als "zo hard mogelijk"