Ik rij sinds 2 jaar met de GP 5000s tr, tubeless, geen lekke banden.
Overlaatst muc off sealant gebruikt bij iemand zijn zomerbanden terug op de gravelbike wou. Die banden hadden dus al gereden en er zat een klein gaatje in. Die sealant kreeg dat niet gedicht, dat was echt een gaatje van niks, vond ik echt ongelofelijk.
Ik gebruik al jaren no tubes. Sinds 2015 op de mtb, sinds 2022 op race en gravel. Eén lekke band gehad, op de mtb. Omdat iemand het leuk vond een glazen fles kapot te smijten op het fietspad...
Overlaatst muc off sealant gebruikt bij iemand zijn zomerbanden terug op de gravelbike wou. Die banden hadden dus al gereden en er zat een klein gaatje in. Die sealant kreeg dat niet gedicht, dat was echt een gaatje van niks, vond ik echt ongelofelijk.
Ik gebruik al jaren no tubes. Sinds 2015 op de mtb, sinds 2022 op race en gravel. Eén lekke band gehad, op de mtb. Omdat iemand het leuk vond een glazen fles kapot te smijten op het fietspad...


. Om te trainen GP 5000 28/32mm met continental cross binnenbanden. Belabberde rolweerstand, maar niet lek! Geen man overboord, bandje gewoon old school weer plakken!