Het zal er vooral van afhangen of de zon ook van de partij is. Als het zoals vandaag bewolkt en mistig is heb ik er geen plezier aan.
Ik rijd wel gewoon alle dagen met de fiets naar het werk. Maar dat is slechts 6km, te kort om kou te krijgen
(zolang het droog blijft).
Ik rijd wel gewoon alle dagen met de fiets naar het werk. Maar dat is slechts 6km, te kort om kou te krijgen
(zolang het droog blijft).


