Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit ging toch altijd gebeuren. Ik kon mij nooit inbeeelden dat heel veel mensen zich daar op gingen abonneren.Ok, dat duurde niet zo lang.
Ze worden opgedoekt, maar je kan een abonnement nemen op Eurosport voor €7/maand oftewel een verdubbeling van het abonnementsgeld. Akkoord, je krijgt wel meer content, maar persoonlijk ben ik redelijk specifiek qua sport kijken.
Yup.
is dit gefilmd in Beringen?
Average Rob gaat mountainbiken met MVDP
)Ik heb dat hier al eens gezegd, maar eigenlijk stelt dat ook niks voor. Als je het kan en de technieck hebt.Toont ook aan dat het op camera alweer niks voorstelt... Als je die rocky afdaling op de zwarte lus van Houffalize in het echt ziet, dan schijt je de eerste keer zwaar in je broek. Op foto/camera lijkt dat twee keer niks.
(en zonder dropper zou ik ze wrs nog steeds niet durven afdalen)
En daarlangs stonden dan allemaal mannen helemaal ingepakt/enduro style met veringen van hier tot ginderachter naar te kijken.
Zo kan je alles minimaliseren natuurlijk.Ik heb dat hier al eens gezegd, maar eigenlijk stelt dat ook niks voor. Als je het kan en de technieck hebt.
Een Ironman stelt niks voor. Als je getrained bent en goed paced.Ik heb dat hier al eens gezegd, maar eigenlijk stelt dat ook niks voor. Als je het kan en de technieck hebt.

Ik heb dat hier al eens gezegd, maar eigenlijk stelt dat ook niks voor. Als je het kan en de technieck hebt.
Hier ene in het dorp zijne kleine reed daar af toen die een jaar of 8 was. Met een goedkoop fietske van de Decathlon. Zonder schijfremmen en één of ander putsveringske.
En daarlangs stonden dan allemaal mannen helemaal ingepakt/enduro style met veringen van hier tot ginderachter naar te kijken.
Zo kan je alles minimaliseren natuurlijk.
Een Ironman stelt niks voor. Als je getrained bent en goed paced.![]()
Nee, maar het is een even belachelijke assumptie. Omdat 1 8-jarige dat nu kan... je vindt waarschijnlijk ook wel 1 8-jarige die Alpe d'Huez op rijdt op 45 minuten. Dat wil ook niet zeggen dat het easy is...Want dat kan een 8 jarige ook?
+ een hopelijk beter ontwikkeld stel hersennen dat met een veelvoud aan levenservaring toch een aantal remmingen gaat creeëren over het "just shred it" idee.Dan moet je juist leren quoten want je reageerde op Poeperman zijn post over Houffalize.Ik had het over de rockgarden van Beringen.
Dat stelt gewoon niks voor.
Vooral dat een 8 jarige dat kan met een fietske van €200 is toch bewijs genoeg?
Want dat kan een 8 jarige ook?
Een week is geen uitzonderingHoe snel is Van Eyck eigenlijk met haar verzendingen? Niet dat het dringend is, maar ik ben intussen geconditioneerd om om te gaan met die same day verzending, en bij Van Eyck heb ik nog geen verzendbevestiging gehad na twee dagen. Dus wat is normaal en wat niet?
Je kan altijd eens bellen en navragen als je wilt geconfronteerd worden met de meest onbeleefde klantendienst.

tips voor een deftig setje inbus sleutels om aan de fiets te werken? Huidige setje is niet echt topkwaliteit en heb al eens een boutje afgerond :-(
Zou dit ok zijn of zijn er betere zonder direct een fortuin te moeten uitgeven.
![]()
Topeak T-Handle DuoHex
Bestel Topeak T-Handle DuoHex voordelig online bij Mantel! ➔ ✓Grootste fietsenwinkel van NL ✓124.542 reviewswww.mantel.com