De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Ik heb die gaiters maar als je 's ochtends om 6u30 opstaat/moet opstaan om naar het werk te fietsen heb je absoluut geen zin om een extra 5 minuten bezig te zijn om die gaiters aan te krijgen... :unsure: En je moet ze wel aan de smalle kant kopen want als ze los zitten hebben ze geen zin...
Waterdichte overschoenen en dan je lange broek over de overschoenen ipv in de overschoenen.
 
Gaiters heb ik, icm met Fizik Terra Artica x2 schoenen, maar toch waren mijn kousen nat. Of is het de bedoeling dat je je broek boven de gaiters doet :thinking:?
Is die Nikwax veilig voor een Gabba?
 
Gaiters heb ik, icm met Fizik Terra Artica x2 schoenen, maar toch waren mijn kousen nat. Of is het de bedoeling dat je je broek boven de gaiters doet :thinking:?
Is die Nikwax veilig voor een Gabba?
Broek over de gaiter idd, dan loopt het water van de broek, over de gaiter en zo over het waterdichte deel van de schoen.

Voor tips over het onderhoud heeft Castelli wat uitleg op hun site: https://www.castelli-cycling.com/CY/en/customer-service/product-care. Ze raden dus de Nikwax-spray aan eerder dan de wash-in.
 

Iemand die weet welke vest van bioracer dit juist is? Had van de originele collectie broekje & truitje en altijd heel content van geweest, zeker nu aan de helft van de prijs wel koopjes, maar wil zeker zijn dat het om een echte jas gaat die ook wat tegen de regen kan & niet gewoon een "pulletje" is?
Merci!
 

Iemand die weet welke vest van bioracer dit juist is? Had van de originele collectie broekje & truitje en altijd heel content van geweest, zeker nu aan de helft van de prijs wel koopjes, maar wil zeker zijn dat het om een echte jas gaat die ook wat tegen de regen kan & niet gewoon een "pulletje" is?
Merci!
onderaan de info staat "wielertrui".
Als ik de foto's zie, zou ik er niet van uit gaan dat het een jas is....
 

Iemand die weet welke vest van bioracer dit juist is? Had van de originele collectie broekje & truitje en altijd heel content van geweest, zeker nu aan de helft van de prijs wel koopjes, maar wil zeker zijn dat het om een echte jas gaat die ook wat tegen de regen kan & niet gewoon een "pulletje" is?
Merci!
Ik gok op zicht dat het een Spitfire Tempest Light is. Dat is een vest, geen waterdichtje jas, dat is enkel Tempest Protect volgens mij
 
Als er iemand code (zijn er 2) van Futurumshop kan gebruiken, laat mss even weten welke je gebruikt voor de rest.
 

Bijlagen

  • 16984912367463011450285553110557.jpg
    16984912367463011450285553110557.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 5
Al die codes en kortingen zijn toch ook verdoken reclame. Idem met lecol. Iedere maand 20% strava korting, maar wel 3x zo duur of een ander merk.
Futurum ook: 20€ korting vanaf 125€. Met een klein beetje rond te kijken heb je die dingen meestal voor 30€ minder op andere sites.
 
Al die codes en kortingen zijn toch ook verdoken reclame. Idem met lecol. Iedere maand 20% strava korting, maar wel 3x zo duur of een ander merk.
Futurum ook: 20€ korting vanaf 125€. Met een klein beetje rond te kijken heb je die dingen meestal voor 30€ minder op andere sites.
Futurum is de laatste tijd echt erg aan het worden vind ik, continu codes en acties... Dat heeft op mij een averechts effect.
 
Al die codes en kortingen zijn toch ook verdoken reclame. Idem met lecol. Iedere maand 20% strava korting, maar wel 3x zo duur of een ander merk.
Futurum ook: 20€ korting vanaf 125€. Met een klein beetje rond te kijken heb je die dingen meestal voor 30€ minder op andere sites.
Ik gebruik het ook enkel als de promo goedkoper is dan elders en dan nog liefst met zo'n -€20 code. Anders komen ze vaak als duurste er uit ja.
 
Al die codes en kortingen zijn toch ook verdoken reclame. Idem met lecol. Iedere maand 20% strava korting, maar wel 3x zo duur of een ander merk.
Futurum ook: 20€ korting vanaf 125€. Met een klein beetje rond te kijken heb je die dingen meestal voor 30€ minder op andere sites.
Yes, maar futurum is wel top als ge iets snel wilt.

Als het niet presseert nooit futurum.
 
Terug
Bovenaan