Str8_6
Well-known member
Waterdichte overschoenen en dan je lange broek over de overschoenen ipv in de overschoenen.Ik heb die gaiters maar als je 's ochtends om 6u30 opstaat/moet opstaan om naar het werk te fietsen heb je absoluut geen zin om een extra 5 minuten bezig te zijn om die gaiters aan te krijgen...En je moet ze wel aan de smalle kant kopen want als ze los zitten hebben ze geen zin...
En je moet ze wel aan de smalle kant kopen want als ze los zitten hebben ze geen zin...
?



