De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Dat is dus een maatje groter nemen dan.
Ik heb vroeger veel gezwommen, dus nogal brede schouders.
En ben niet dik, maar heb wel een buik(je); onder het motto 'een bolle lijn is ook een lijn'.
Als het kan helpen, ik heb bij Gobik een small en bij Rapha bijvoorbeeld ook.
Wel de rapha pro team shirts.

Maar de shirts hebben wel wat rek dus brede schouders zijn geen probleem lijkt me. Je moet maar eens testen, maar het zal altijd wel wat spannen want dat is ook de bedoeling :p
 
Canyon heeft dus onlangs de nieuwe Ultimate gelanceerd, vorige week de nieuwe Inflite (cross) en nu komt er een update van de tijdritfietsen aan.
Maar ik blijf maar wachten op de nieuwe Endurace.
 
Als ik rugpijn heb op een Ultimate, ga ik me vervloeken dat ik geen Endurace heb gekocht.
9mm minder reach en 11mm hogere stack.
Dat lijkt me zeker op te lossen met een bikefit.
En wie weet heb je die extra endurance houding niet nodig. Op wat rij je nu misschien?

En look good is ook maar een fabel. Beide lijken echt heel erg op elkaar. Het is lastig om ze uit elkaar te houden als je niet weet waarop je moet letten.
 
Ik ben op zoek naar een goede short sleeve base layer. Niet voor het echte winterwerk, maar om goed te combineren met armwarmers/ gilet bij frisse herfst/ lente ochtendenden. Aanraders?
 
En look good is ook maar een fabel. Beide lijken echt heel erg op elkaar. Het is lastig om ze uit elkaar te houden als je niet weet waarop je moet letten.
200w.gif
 
Ik ben op zoek naar een goede short sleeve base layer. Niet voor het echte winterwerk, maar om goed te combineren met armwarmers/ gilet bij frisse herfst/ lente ochtendenden. Aanraders?
Ik ben enorme fan van de Rapha Brevet Base Layer.
Alternatief met de base layers van Craft kan je imo niet veel verkeerd doen en die kan je terug vinden in zowat elke zichzelf respecterende fiets & outdoor winkel wat handig is om te passen wat toch aan te raden is. Goed passende kledij is altijd belangrijk maar zeker voor een Base Layer is het belangrijk dat dat een beetje een second skin is en dat dat dus nergens los hangt, liever een beetje spannen dan een beetje los.
 
Ik ben enorme fan van de Rapha Brevet Base Layer.
Alternatief met de base layers van Craft kan je imo niet veel verkeerd doen en die kan je terug vinden in zowat elke zichzelf respecterende fiets & outdoor winkel wat handig is om te passen wat toch aan te raden is. Goed passende kledij is altijd belangrijk maar zeker voor een Base Layer is het belangrijk dat dat een beetje een second skin is en dat dat dus nergens los hangt, liever een beetje spannen dan een beetje los.
Mijn Odlo basd layers zijn allemaal loshangend eigenlijk
Nu goed dat is van loopperiode:p
 
Sommige mensen rijden toch maar vreemd.
Gisteren ene op de laatste spark met flatpedals en sneakers aan :help:

Mag dat niet? Moet morgen wss mijn fiets gaan halen maar dat zal met sportschoenen zijn.
Ik ga nog deftige schoenen bestellen (straks denk ik), maar moet eerst eens maten vergelijken (heb nu northwave schoenen, maar dat is spd-sl).
 
Mag dat niet? Moet morgen wss mijn fiets gaan halen maar dat zal met sportschoenen zijn.
Ik ga nog deftige schoenen bestellen (straks denk ik), maar moet eerst eens maten vergelijken (heb nu northwave schoenen, maar dat is spd-sl).
Sneakers en uw voeten scheef zetten op uw pedalen op een fiets van +3k nee dat mag niet!
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan