De wielrenners/mountainbike thread (training, materiaal, kledij, etc.)

Je hebt wel vrij extreme verhoudingen, echt verkeerd zal een L met jou proporties niet zijn. En op de Trek's staan nog relatief lange stuurpennen dus op dat vlak kan je eventueel een maat korter qua stuurpen (moest het nodig zijn).

Mijn zadel staat nog stukje hoger hoor :cool:

Ben net naar een andere dealer geweest en die had een M, ML en L staan. Die zei onmiddelijk M of ML, was confident dat die mij op een M ook kreeg.
Tot hij de zadelpen uit het kader trok :D.
Maar hij heeft wel een ML goed gezet en dat was inderdaad wel beter dan een L, jullie hadden dus gelijk.
Een M zou ook gaan mits langere zadelpen en een langere stuurpen, zou nog wat sportiever zijn. Maar vond het er niet echt uitzien eigenlijk, ookal zal het mss op technische stukken net wat beter rijden.

Ik heb dus een ML besteld in Volt green, met flatpedals, hidemybell voor de wahoo en bidonhouders. Best goede prijs ook (-15%).
 
Vind flatpedals makkelijker als ik met de kindjes meefiets. Spd pedalen heb ik nog, moet enkel nieuwe schoenen kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Verkrijgende verjaring is idd 30 jaar, maar hangt echt van geval tot geval af en is niet per se van invloed op het publiek toegankelijk karakter. Op een private grond kan bv ook een erfdienstbaarheid van doorgang rusten. Soms worden buurtwegen ook onterecht door aangelanden als privaat bestempeld.
 
Verkrijgende verjaring is idd 30 jaar, maar hangt echt van geval tot geval af en is niet per se van invloed op het publiek toegankelijk karakter. Op een private grond kan bv ook een erfdienstbaarheid van doorgang rusten. Soms worden buurtwegen ook onterecht door aangelanden als privaat bestempeld.
Gaat op 'nelepad' verder door, duikt daar bos in

https://www.strava.com/segments/19601459 -> eigenlijk stuk van dit segment dus, vanaf het daar naar beneden gaat (dus vanaf 400m, daar stond bord) en iets verder door tot je links kan naar 'hellegat noord' (daar staat ook bord, waar nelepad stopt)

Dus je kan dat segment 400m nog doen en dan mag je terugkeren :(
 
Verkrijgende verjaring is idd 30 jaar, maar hangt echt van geval tot geval af en is niet per se van invloed op het publiek toegankelijk karakter. Op een private grond kan bv ook een erfdienstbaarheid van doorgang rusten. Soms worden buurtwegen ook onterecht door aangelanden als privaat bestempeld.
Eigenlijk zou je dit moeten kunnen checken...

Ik heb van de zomer op een bepaald moment ook eens nen boer met zijn riek achter mij gehad "éla manneken, dat is hier wel privé terrein hé!!!". Vond ik bizar want ik was dat pad gelijk 2km verderop ingereden en er was eigenlijk geen enkele indicatie dat het privé terrein was tot ik helemaal op het einde vlak langs een stal moest passeren.
 
Eigenlijk zou je dit moeten kunnen checken...

Ik heb van de zomer op een bepaald moment ook eens nen boer met zijn riek achter mij gehad "éla manneken, dat is hier wel privé terrein hé!!!". Vond ik bizar want ik was dat pad gelijk 2km verderop ingereden en er was eigenlijk geen enkele indicatie dat het privé terrein was tot ik helemaal op het einde vlak langs een stal moest passeren.
Op geoloket -> historische kaarten -> atlas der buurtwegen staat wel een deel
 
Iemand die een bikefitting kan aanraden regio Leuven?
Ik wilde het zolang mogelijk uitstellen en pas doen met het oog op een nieuwe fiets, maar aangezien die nieuwe fiets nog wel even op zich zal laten wachten toch beslist om te gaan met de fiets waar ik nu op rijd. Toch heel wat pijntjes bij lange ritten namelijk.
 
Iemand die een bikefitting kan aanraden regio Leuven?
Ik wilde het zolang mogelijk uitstellen en pas doen met het oog op een nieuwe fiets, maar aangezien die nieuwe fiets nog wel even op zich zal laten wachten toch beslist om te gaan met de fiets waar ik nu op rijd. Toch heel wat pijntjes bij lange ritten namelijk.
Wolf performance
Is net beter om te doen voor je nieuwe besteld eigenlijk dan kan die meteen zien of dat die wel voldoet.

Al heb ik ook maar genomen wat er beschikbaar was :p
 
Wolf performance
Is net beter om te doen voor je nieuwe besteld eigenlijk dan kan die meteen zien of dat die wel voldoet.

Al heb ik ook maar genomen wat er beschikbaar was :p

Ja weet ik maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het nog wel even zal duren vooraleer ik een nieuwe zal kunnen kopen. En aangezien ik steeds meer pijntjes krijg op mijn huidige fiets dacht ik dat het misschien toch maar een goed idee was om een bikefitting te doen.

Krijg je bij zo een bikefitting (voor je huidige fiets) extra info (reach enz van die dingen) voor moest je een nieuwe kopen in de toekomst? Of gaat het dan zeker noodzakelijk zijn om nog een terug te gaan (want ja goedkoop is dat natuurlijk niet)?
 
Ja weet ik maar ik ben tot de conclusie gekomen dat het nog wel even zal duren vooraleer ik een nieuwe zal kunnen kopen. En aangezien ik steeds meer pijntjes krijg op mijn huidige fiets dacht ik dat het misschien toch maar een goed idee was om een bikefitting te doen.

Krijg je bij zo een bikefitting (voor je huidige fiets) extra info (reach enz van die dingen) voor moest je een nieuwe kopen in de toekomst? Of gaat het dan zeker noodzakelijk zijn om nog een terug te gaan (want ja goedkoop is dat natuurlijk niet)?
ge krijgt uw afmetingen mee.
Als ge uw e-mailadres PM't wil ik mijn verslag van wolfperformance doorsturen. Dan weet je wat je krijgt...
 
Iemand ervaring met Gobik?
Ik was onlangs door hun nieuwe wintercollectie aan het snuisteren en die hebben wel mooie kledij :)
Ben Bioracer gewoon, maar heb de indruk dat Gobik nogal klein uitvalt?
 
Iemand ervaring met Gobik?
Ik was onlangs door hun nieuwe wintercollectie aan het snuisteren en die hebben wel mooie kledij :)
Ben Bioracer gewoon, maar heb de indruk dat Gobik nogal klein uitvalt?
Ervaring mee.
Topmateriaal voor in feite een relatief laag bedrag. Ik fiets daar echt verdomd graag in.

De fitting is inderdaad van het meeste van hun kledij wel aero of heel nauwaansluitend. Dat is een beetje de nieuwe standaard en zeker niet slecht. Maar niet zo interessant als je een minder atletisch lichaam hebt :p
 
Ervaring mee.
Topmateriaal voor in feite een relatief laag bedrag. Ik fiets daar echt verdomd graag in.

De fitting is inderdaad van het meeste van hun kledij wel aero of heel nauwaansluitend. Dat is een beetje de nieuwe standaard en zeker niet slecht. Maar niet zo interessant als je een minder atletisch lichaam hebt :p
Dat is dus een maatje groter nemen dan.
Ik heb vroeger veel gezwommen, dus nogal brede schouders.
En ben niet dik, maar heb wel een buik(je); onder het motto 'een bolle lijn is ook een lijn'.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan