Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die GP5000 krijgt nochtans zeer goede reviews.Ik denk dat als het main wielset op uw fiets is dat dit niet direct een probleem vormt.
Ik heb persoonlijk en in mijn omgeving daar nog geen problemen mee gehad althans.
Maar ja je moet dat soms onderhouden en verversen natuurlijk.
En ja dat is een vettig jobke dat leggen en onderhouden
Er zijn ook andere banden dan de GP5000’s natuurlijk. Het is ook niet alsof dat de beste tubeless banden zijn.
En de 20€ dat het bij elkaar meer kost is het voor mij het echt wel waard.
Uw banden slijten ook minder snel door tubeless te rijden trouwens.
80 euro voor een band (ok adviesprijs), zotter moet het toch niet wordenDie GP5000 krijgt nochtans zeer goede reviews.
Er is een ‘verbeterde’ versie uitgekomen, namelijk de GP5000 S TR
Die heeft mijn aandacht wat gekregen
Ik ben ook nooit fan geweest van de gp5000 (of 4000), de banden voelen niet soepel aan en slijten erg vlak af.Het moet je maar liggen. Ik heb zowel de GP5000 als de Pro One banden gehad, en Schwalbe lag mij van rijgevoel en stuurgedrag veel meer (hoewel de Continentals slijtvaster waren).
Amai, daar zit precies wel wat geld achter.Zwift Acadamy Finals, ze gaan bij Alpecin op zoek naar een nieuwe prof en iedereen kon meedoen
te bekijken op GCN Youtube
ep1
ep2
Ik vind die gp5000 de ideale mix tussen een wedstrijdband en een trainingsband. Die lagen op mijn zoon zijn trainingswielen, die ook reservewielen waren tijdens de wedstrijd. Ze bollen beter dan de echte trainingsbanden, maar hebben wel een betere lekbestendigheid en duurzaamheid dan een wedstrijdband. De veloflex op de wedstrijdwielen zijn na een seizoen quasi versleten (als nieuweling is dat met de corona 20-25 koersen of ong 1500km)Ik ben ook nooit fan geweest van de gp5000 (of 4000), de banden voelen niet soepel aan en slijten erg vlak af.
Over de nieuwe S TR lees ik wel veel goeie dingen. Misschien dat ik die ooit een kans geef, maar dat zal nog niet voor direct zijn
Wel leuk format.Zwift Acadamy Finals, ze gaan bij Alpecin op zoek naar een nieuwe prof en iedereen kon meedoen
te bekijken op GCN Youtube
ep1
ep2
Ik heb nog met veloflex gereden en heb nu ook nog een set Corsa's liggen.Ik vind die gp5000 de ideale mix tussen een wedstrijdband en een trainingsband. Die lagen op mijn zoon zijn trainingswielen, die ook reservewielen waren tijdens de wedstrijd. Ze bollen beter dan de echte trainingsbanden, maar hebben wel een betere lekbestendigheid en duurzaamheid dan een wedstrijdband. De veloflex op de wedstrijdwielen zijn na een seizoen quasi versleten (als nieuweling is dat met de corona 20-25 koersen of ong 1500km)
Ook de nieuwe corsa's? Want daar ben ik denk ik nog niet mee lekgereden.Ik heb nog met veloflex gereden en heb nu ook nog een set Corsa's liggen.
Die zijn absoluut veel sneller versleten én minder lekbestendig. Maar het is wel alsof je op een Perzisch tapijt fietst
De laatste 2 jaar rijd ik met pirelli en ik vind die veel soepeler rijden dan de gp5000. De achterband was versleten na 5k en op die 2 jaar ook nul lekke banden. Allround de beste banden die ik al gehad heb.
Nope, het zijn de oude. De nieuwe komen dan weer slechter uit de rolweerstand testen, dus dan kon ik even goed voor iets met meer anti lek kiezenOok de nieuwe corsa's? Want daar ben ik denk ik nog niet mee lekgereden.
P Zero?Ik heb nog met veloflex gereden en heb nu ook nog een set Corsa's liggen.
Die zijn absoluut veel sneller versleten én minder lekbestendig. Maar het is wel alsof je op een Perzisch tapijt fietst
De laatste 2 jaar rijd ik met pirelli en ik vind die veel soepeler rijden dan de gp5000. De achterband was versleten na 5k en op die 2 jaar ook nul lekke banden. Allround de beste banden die ik al gehad heb.
Zwift Acadamy Finals, ze gaan bij Alpecin op zoek naar een nieuwe prof en iedereen kon meedoen
te bekijken op GCN Youtube
This is it. Ik verander van forum.Er zijn ook andere banden dan de GP5000’s natuurlijk. Het is ook niet alsof dat de beste tubeless banden zijn.
Yup.P Zero?
Nochtans is het zo hoorThis is it. Ik verander van forum.
Also, mijn TT staat de hele winter stil en mijn roadbike eigelijk ook zo goed als.
Ik verwacht dat er in Januari een model met 12-speed Ultegra en Dura-Ace (zal waarschijnlijk wel CFR worden voor de laatste) gelost zal worden. Frame-update hoef je nog niet te verwachten, dat zal eerder iets voor deze zomer zijn (waarschijnlijk in lijn met de Aeroad afgelopen jaar: integrated cockpit op de SLX/CFR reeks)Weet er iemand of er nog nieuwe modellen aan zitten te komen van de Canyon Ultimates?
Gij zijt een toch echt de man van de niet-onderbouwde uitspraken hoor.Nochtans is het zo hoor
Schwalbe pro one’s staan overal bovenaan als beste allround tubeless banden.
Performance wijs is het de P zero’s waar iedereen lyrisch over is.
De GP5000’s staan ook hoog uiteraard, daar niet van