Mr.Fingers
Well-known member
Gohja, je kunt ze wel te koop aanbieden, maar ze zijn gebruikt, dus voor die paar euro (10 ofzo) die je er nog voor gaat krijgen, zou ik ze gewoon opbergen op een donkere, koele & droge plek, en ze houden als reserve.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige fiets zo ne Canyon Aeroad.
Matte kleuren zijn even wennen maar komt goed.
ik vind die teamkleuren echt vet. De alpecin en de movistar versie zijn echtDie SLX in't zwart en blauw al gezien en die zijn toch echt wel knap ze.
Maar eerlijk gezegd ben ik er allemaal nog niet uit. Sebiet eindig ik nog met een endurance. Enfin, of nen Ultimate dan misschien!

Ja dat klopt.Ben je nu wel geen 11 vs 12 speed aan het vergelijken?
En waarom denk je dit precies?En rival zit tussen 105 en ultegra. En force iets hoger dan ultegra.
En waarom denk je dit precies?
Force is gewoon, net zoals Ultegra, trickle down van de top-spec groupset. Dus die zijn zeker aan elkaar gewaagd.
Tja, hoe objectief is een lijst als dit?In mijn ogen is dit de volgorde
Super Record -
record / red -
dura ace -
chorus / force -
ultegra -
centaur / rival -
105 -
apex / tiagra

Ik had het over ultegra R8050 voor alle duidelijkheid. Dus niet de nieuwe R8100, deze zou ik dan gelijke hoogte of iets hoger dan force zetten.En waarom denk je dit precies?
Force is gewoon, net zoals Ultegra, trickle down van de top-spec groupset. Dus die zijn zeker aan elkaar gewaagd.

Maar wel met geperste lagers... wat nu ook niet echt user-friendly is.Als je ziet hoe die 2-delige crankassen bij Campa zijn gemaakt… magnifiek.
Die wel bijna eeuwig meegaan ( toch de pre 2010 versies.) Ik heb de overstap van campa 10 speed naar 11 speed niet gemaakt wegens te duur, rond 2010 koste een goedkope 11 speed campa cassette ong 150€Maar wel met geperste lagers... wat nu ook niet echt user-friendly is.
Dt Swiss met 350 naaf, zit je wel aan 450 euro (1600 serie).Na mijn versnellingskabel ook mijn achterwiel kapot gekregen. Een weinig kwalitatief Alexrims wiel dat standaard op een Cube Attain SL zat weliswaar.
Nu op zoek naar een nieuw wielsetje. Ik wil er liefst niet meer dan €300 aan geven.
Stevigheid is belangrijker dan gewicht. Geen zin in direct een slag in mijn wiel te hebben.
En eigenlijk ook dat ik gemakkelijk mijn buitenband erop kan leggen. Ik heb de indruk dat dat bij bepaalde wielen gemakkelijker gaat. Het geeft mij namelijk altijd stress als ik ga fietsen en ik besef dat ik miserie ga hebben als ik lek zou rijden.
Iemand tips qua merk, een specifieke wielset of een onklopbare promo?
Direct tubeless leggen?Thanks, het zijn de DT Swiss p1800 wielen geworden. Stonden bij Van Eyck te koop voor €280.
Ik had er nog bij moeten vermelden dat ik velgremmen heb, want die Ere Research wielen zien er ook wel de moeite uit.
Budgetcategorie hoger gaan met betere naaf was nu geen grote meerwaarde voor mij persoonlijk, omdat ik binnen enkele jaren waarschijnlijk toch een nieuwe koersfiets zal kopen met schijfremmen. Maar moest ik nu ook schijfremmen gehad hebben, had ik waarschijnlijk wel voor de betere naaf gekozen.
Ik heb net het tegenovergestelde gedaan, TL naar binnenband.Direct tubeless leggen?
Zou ik wel doen alvast!
Ik vertrouw eerst nog op een vers paartje Schwalbe Durano Plus dat opgereden moet worden.Direct tubeless leggen?
Zou ik wel doen alvast!
.