Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was natuurlijk vrij koud, maar toch… Mss toch overschakelen op de Wahoo (Roam), ook al is die al even uit.Bijna 50% weg op 2u is wel vrij rampzalig. Zo slecht was het bij mijn 820 nu ook niet. 8 a 10u haalde die ook wel.
Bij de 830 is de batterij wel een stuk beter geworden. Die zal ook zowat 10% verbruiken voor 2u fietsen.
De batterij in een 820 en 830 geven geen verschil. Het is de sterk verouderde processor in een 820 die de batterij leegtrekt doordat hij veel harder moet werken om hetzelfde gedaan te krijgen.Bijna 50% weg op 2u is wel vrij rampzalig. Zo slecht was het bij mijn 820 nu ook niet. 8 a 10u haalde die ook wel.
Bij de 830 is de batterij wel een stuk beter geworden. Die zal ook zowat 10% verbruiken voor 2u fietsen.

benzine, diesel, white spirt of remmenreiniger. Die gaan het beste maar ik weet niet of dat goed is voor je carbon frame. Ikzelf heb hier nog wel een product staan dat speciaal er voor dient, maar dat kan je in de handel niet kopen. Je kan er altijd wat van komen halen indien je in de buurt van Hasselt woont. Maar dan nog weet ik niet of dat product niet gevaarlijk is voor carbon.Met een carbon frame over nieuwe asfalt gereden met als gevolg een frame vol teer - en asfaltplekken.
Wat zijn mijn opties om dit eraf te krijgen ? Heb al met een tandenborstel geprobeerd maar is onmogelijk, enige manier is met de nagels maar het zijn er veel te veel![]()

Onderste code gebruikt bedanktTo whom it may concern:
€20 korting bij futurum geldig tem 18 november:
- VST-XjAe4C
- WST-zTMbqT
Hoe oud zijn de kinderen?Iemand ervaring met kinderzitje op race-/gravelfietsen?
Ikzelf heb een Canyon Grail Al 7.
Hierop zou ik een Thule RideAlong kinderzitje willen monteren om samen de kinderen te kunnen fietsen.
Dit type zitje wordt gemonteerd op de zitbuis.
Zou deze stevig genoeg zijn om dit gewicht te dragen?
Of zijn er hier mede-ouders met betere oplossingen?![]()
3 en 0,5 jaarHoe oud zijn de kinderen?

Ik heb vroeger nog een fietsstoeltje gestoken op een fitness-bike, zeg maar koersfiets met recht stuur. Mijn ervaring daarmee en kinderstoeltje was niet zo fantastisch. Gewicht zit redelijk naar achter, en met een kort frame, wordt het heel onstabiel. Ik vond het niet echt aangenaam rijden. Ik ken de geometrie van zo'n grail niet, over het algemeen is de wielbasis bij een gravelbike wel wat langer dan bij een koersfiets.Iemand ervaring met kinderzitje op race-/gravelfietsen?
Ikzelf heb een Canyon Grail Al 7.
Hierop zou ik een Thule RideAlong kinderzitje willen monteren om samen de kinderen te kunnen fietsen.
Dit type zitje wordt gemonteerd op de zitbuis.
Zou deze stevig genoeg zijn om dit gewicht te dragen?
Of zijn er hier mede-ouders met betere oplossingen?![]()

Moet wel lukken in principe. Maar persoonlijk meer fan van uw kinderen tussen u en uw stuur te vervoeren, een zitje op de bovenbuis dus.3 en 0,5 jaar![]()

ik moet meteen aan een inlegkruisje denken - absorbeert meteen ook uw balzweetNa 2 keer rijden in wat koudere temperaturen heb ik een nadeel ontdekt aan mijn La Passione thermal bib.
Ventilatiegaten aan uw kruis zijn NIET nodig! Ik heb er overal warm genoeg, behalve daar.
Nu nog zoeken naar iets waarmee ik die ventilatie gaatjes kan dicht maken en zeker geen miserie heb qua irritatie.
Er zijn er die in de winter een kous in hun broek steken.Na 2 keer rijden in wat koudere temperaturen heb ik een nadeel ontdekt aan mijn La Passione thermal bib.
Ventilatiegaten aan uw kruis zijn NIET nodig! Ik heb er overal warm genoeg, behalve daar.
Nu nog zoeken naar iets waarmee ik die ventilatie gaatjes kan dicht maken en zeker geen miserie heb qua irritatie.