BidonTV
Active member
BurnGa je nog veel uw best mogen doen met een FTP van 230![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BurnGa je nog veel uw best mogen doen met een FTP van 230![]()

1. Mijn ftp is totaal geen 230w
Sorry, kwam misschien wat fout over maar ik vond het gewoon een grappige opmerking van een kennis(?) Van u.1. Mijn ftp is totaal geen 230w
2. Ik zeg toch zelf wannabe's. Anders kunnen we dit topic gewoon sluiten. "Hoe kan ik best trainen naar komende lente?" F*cking loser, je zal nooit conditie halen van enig niveau. Pak een zak chips en zet en u de zetel want u niveau is nihil. Zoiets dan?

Ik had het vooral over de age groupers eh.De top 20 van die lange afstands triathlons bestaan zelf voornamelijk uit profs.
Die verhoogde inname doe je dan ook enkel de dag van de wedstrijd en enkele keren ervoor om je voedingsschema te testen.
setback. Als je nu goed zit, best hetzelfde nemenNieuwe maand, nieuwe kosten.
Deze keer heeft zadelpen MTB het begeven.
Moet ik buiten lengte en diameter nog ergens anders op letten voor nieuwe?

Op de hardtail ga ik geen steken.setback. Als je nu goed zit, best hetzelfde nemen
En kijken voor een dropper![]()
Als uw zadel al redelijk naar voor staat bij 0 offset dan zou ik alleszins geen pen met setback nemen, dat gaat meteen vreemd aanvoelen.Op de hardtail ga ik geen steken.
Heb ook geen gat voor kabel denk ik
Heb nu 0 offset maar zadel staat redelijk naar voor (heb er nog clip voor zadeltasje op)
Kan je dat niet omdraaien?Als uw zadel al redelijk naar voor staat bij 0 offset dan zou ik alleszins geen pen met setback nemen, dat gaat meteen vreemd aanvoelen.
Je hebt er die langs buiten lopen ook hé... voor €125 heb (had?) je er al van BrandX etc. Cheapo gerief dat zijn werk wel doet eigenlijk
maar dat is naar achterHaha nee, dat kan je niet omdraaien. Je gaat nooit je zadel in de juiste hoek krijgen. Zero offset is trouwens vrij normaal op een MTB.Kan je dat niet omdraaien?
Ga eens zien bij maat die nog een liggen heeft, uiteindelijk denk ik vooral verzet voor dat clipje er te kunnen opzettenmaar dat is naar achter

Had eens snel gekeken op mantel en diameter, lengte met 0 offset gaf die niet zoveel opties.Haha nee, dat kan je niet omdraaien. Je gaat nooit je zadel in de juiste hoek krijgen. Zero offset is trouwens vrij normaal op een MTB.
profiledesign heeft een setforward zadelpen die dient om een racefiets “om te bouwen” naar een TT bike, maar dat is denk ik de enige die dat maakt. Het ziet er ook compleet weird uit trouwens![]()
Normaal zou dat niet mogen, maar goed vergissen is ook menselijk natuurlijk.Gisteren met de Grizl gaan rijden en in het midden van de rit schiet die linker cranckarm er gewoon af...
Toch wel jammer dat dat gebeurt met een stuk dat voorgemonteerd 'ready to go' uit de doos komt.
Had gelukkig de nodige inbussleutels mee, anders zou het lastig worden om thuis te geraken

Denk niet dat je die batterij zult kunnen vervangen. Wat je kan doen is een powerbank koppelen, of een nieuwe kopenDe batterij van mijn Edge 820 gaat zienderogen achteruit.
Gisteren ritje van 2u gereden en had nog 56% over, batterij was volledig opgeladen.
Mijn broer heeft de Wahoo Roam, vertrokken met 52% batterij en had nog 43% bij aankomst. Beetje verschil…
Eind mei ‘22 ga ik de Smugglers Path rijden, rit zal zo’n 7-8u duren dus battery life is an issue![]()