SomeDude
Banned
Ik gebruik mijn truikes toch ze.Als je al ander (beter) gerief hebt gehad dan blijft van rysel toch in uw last liggen hoor![]()
Zeker als er wat meer kans op modder is bv
En die hebben 4 zakjes dat is handig imo voor mijn zakdoek

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik mijn truikes toch ze.Als je al ander (beter) gerief hebt gehad dan blijft van rysel toch in uw last liggen hoor![]()

Named sports? Ik heb die ook staan, vind ik wel lekker, en je krijgt er vaak bidons bij (goeie, van Elite)Etixx. Voor mij de beste. Ik heb een tijd van die oranje potten bestelt van dat merk die ook de giro sponsored (ik ken de naam niet meer) en dan had ik rap hoofdpijn (van uitdroging denk ik) . Met etixx heb ik dat niet.
Isostar had ik dat ook niet, maar proeft alsof het echt een suikerbom is.
Jep idd. Wel echt geen geld als je zo een bidon erbij hebt. Die bidons kosten alleen kosten Al zoveel.Named sports? Ik heb die ook staan, vind ik wel lekker, en je krijgt er vaak bidons bij (goeie, van Elite)
Blijft toch wel lekker ding hoor ! Die fiets hè..Told you so
![]()

Tabletten is puur hydratatie... is toch een belangrijke side note. Das goed voor korte ritjes met lage intensiteit. Als je lange ritten gaan rijden is het toch zeer sterk aan te raden van energiedrank te gebruiken zodat per bus ~30g koolhydraten binnen krijgt via u drinken. Als je u 60-75g per uur moet binnen nemen met vaste voeding ga je veel kans op een bepaald moment in de problemen komen.Hier ook de tabletten van sis, wissel wel vaak van smaak.
Aptonia vind ik al bij al nog best meevallen eigenlijk. Het is vaak ook moeilijk om echt te weten waaraan het ligt dat u maag slecht reageert... maar het kan altijd dat ge der slecht op reageert natuurlijk.Kheb ooit eens een deelname aan de bemc verneukt door liters aptonia te drinken. Dat gaat er bij mij dus niet meer in.
SIS vind ik wel bijzonder lekker, vnl. de tropical. Maar als er iets is waarvoor degustibus et... geldt zijn het wel euhm... smaken
Ik wordt al mottig als ik dat nog maar ruik..
Etixx vindt dan weer echt niet te zuipen. In den tijd hadden ze dat bij de organisaties van Sporta... de watermelon was nog ok, die was vrij zacht van smaak maar diejn orangeIk wordt al mottig als ik dat nog maar ruik..
Etixx heeft wel aanleg om slechte dingen te maken imo. We hebben ooit tijdens ne cyclo zo eens ne Ginseng & Guarana Energy Gel gehad... dat was echt next level slecht. Daar konden zelfs de Liqorice gels tijdens de Marmotte niet aan tippen.![]()
.