Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

FYI: als daar ooit iets mis mee is, gewoon direct naar Thule gaan, Decathlon heeft daar geen naverkoopsdienst voor. Bespaart u een hoop omwegen en gedoe.Kheb een thule velocompact 927 besteld. Bij decathlon goeie prijs.
Super content van. Ook voor mtb zijn de rails breed genoeg.
ik zou wel verwachten dat de slag eruit isGisteren een kleine botsing gehad, niets ernstig, maar wel een slag in het wiel. Vandaag naar de fietsenmaker geweest, die heeft een kromme spaak terug wat aangespannen. Slag is al een stuk beter, maar zie toch nog een klein beetje. Spaak zelf (platte spaak) zie je dat deze beetje krom staat. Zouden jullie hiermee blijven rijden of toch meteen vervangen? Volgens fietsenmaker was het op zich geen ramp.
Gaat over een goeie mm. Wiel laten draaien en kartonnetje ertegen.ik zou wel verwachten dat de slag eruit is
Ja zo goed als. Enkel die ene spaak die niet meer volledig recht is wijkt wat af.Hangt ervan af hoe hard de slag eerst was (of het puur komt door een verschil in spaakspanning, of dat de aluminium velg zelf verbogen is). Als je aan de spaken plukt zoals als je een harp bespeelt, hebben ze dan allemaal ongeveer dezelfde toonhoogte?
650 op Bikester nu.Zijn er op de Kickr Core deals te doen met bv. Black Friday? Ik ben niet gehaast maar ben wel al aan het rondkijken voor de winter. Ik zie dat de refurbished in stock zijn aan €700.
Dan zijn uw spaken goed opgespannen, en kun je er wel mee rijden. Ik zou wel naar een fietsenmaker gaan om die spaak in de nabije toekomst te laten vervangen, al was het maar om gemoedsrust te hebbenEnkel die ene spaak die niet meer volledig recht is wijkt wat af.
650 op Bikester nu.
Ja idd, geen idee waarom eigenlijk. Heb me dan maar een kickr core aangeschaft zelf ook. Dat was sowieso al het plan voor het najaar maar ik denk niet dat die dan nog zo goedkoop gaat staanAmai mooie kortingen daar op alles van de Kickr-reeks.

Speling niet (denk ik), fiets kraakt wel maar hoop dat het enkel de cranks zijn al zit er ook wel een knik in precies bij het trappenAls er speling op de lagers zit en/of hij kraakt en/of niet vlot ronddraait (beetje "lumpy").

Àls hij het al heeft, zal hij het waarschijnlijk niet verkopen, maar gebruiken voor de eigen werkplaats. 't Is een absolute miserie om aan courante BB's te geraken (of het nu SRAM of Shimano is). Zelfs 3rd party merken zoals BBB, Token,... hebben niets.Mss dat een FM wel nog voorraad heeft?
Ja dan steek ik hem binnen voor onderhoud vork ook ineens.Àls hij het al heeft, zal hij het waarschijnlijk niet verkopen, maar gebruiken voor de eigen werkplaats. 't Is een absolute miserie om aan courante BB's te geraken (of het nu SRAM of Shimano is). Zelfs 3rd party merken zoals BBB, Token,... hebben niets.