Film De "Versus" thread.

Hay Ho vs New York New York


  • Totaal aantal stemmers
    21
Misschien een poll wie moet de volgende poll maken?
@ikbenben
@Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
@Sir.Killalot
@ilgonwe
@starspike
@PBR Streetgang
@Sylverscythe
@DwightSchrute
@Smodge
@Carrion
...

Mass harassment 👌 :evil:

of gewoon de eerst volgende die binnenwandelt?

giphy.gif
Waauw echt iedereen van betekenis wordt hier gekozen.

3a81ev.jpg
 
EVIL DEAD ZIJN DEADITES GEEN ZOMBIES :angry:
Ja en eigenlijk zijn het possessions, daarmee dat ik aan het twijfelen was om hem erbij te zetten.
Strikt gezien zou hij er inderdaad niet tussen mogen staan maar Undeads zijn eigenlijk ook zombies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Hoe zie ik het resultaat van die stemming eigenlijk? Ik moet weer stemmen om het resultaat te bekijken, dat moet toch anders kunnen?
 
Amai dit is een moeilijke. Ik ben heel nipt voor 28 Days Later gegaan omdat:
- ik die in de cinema gezien heb
- die een revival van het genre veroorzaakte
- de snelle zombies (allez geïnfecteerden) hier meer voor spanning dan echte horror zorgden
- die als beste uit deze keuzes de post-apocalyptische wereld na een uitbraak weergeeft (die desolate beelden van Londen!)
- deze Godspeed You! Black Emperor op de soundtrack heeft
- de film de carrière van Cillian Murphy lanceerde

Een heel nipte nummer twee was Dawn of The Dead. Die had gewonnen als het over de Zack Snyder versie uit 2004 ging.






…. Snie waar hoor! Die Snyder versie lijkt eigenlijk een niet zo succesvolle poging geweest te zijn om Dawn of The Dead wat te koppelen aan de eigentijdse stijl van 28 Days Later. Dawn of The Dead is de OG classic samen met Night of the Living Dead maar veel plezanter dan die laatste om te bekijken.

Over het algemeen allemaal goeie tot zeer goeie films!
 
Een heel nipte nummer twee was Dawn of The Dead. Die had gewonnen als het over de Zack Snyder versie uit 2004 ging.


…. Snie waar hoor! Die Snyder versie lijkt eigenlijk een niet zo succesvolle poging geweest te zijn om Dawn of The Dead wat te koppelen aan de eigentijdse stijl van 28 Days Later. Dawn of The Dead is de OG classic samen met Night of the Living Dead maar veel plezanter dan die laatste om te bekijken.
Ik had eerst de 2004 versie erin gezet maar vond achteraf bekeken de 1978 versie wel meer waardig.

Zelf heb ik voor Train To Busan gekozen, al vind ik het zelf een zéér moeilijke keuze.
Het constante gevoel van ingesloten te zitten maakt het echt zenuwslopend!
 
Terug
Bovenaan