Walter is nog het type dat binnen 2 weken, wanneer bijna iedereen 'op hem zit', Jamie-Lee of Loic onder de trein duwt om ze toch een eerste ontmaskerde verrader te geven en zichzelf veilig kan stellen, dus ik kan JL wel volgen dat ze Walter eruit wil.
De productie heeft zichzelf (naar mijn mening) toch serieus in de voet geschoten door de 3 verraders uit het wagon-bondje te halen. OK, het gaf de eerste paar afleveringen een bepaalde sfeer en het zorgde nu voor bepaalde sferen/situaties die je anders niet hebt, maar dat ze hun akkoord na 3 dagen verlengt hebben is momenteel gewoon ronduit frustrerend voor de kijker thuis. Productie-gewijs was het naar mijn mening perfect geweest om deze week een eerste verrader naar huis te krijgen. En of Hannelore naar huis wordt gestuurd... ze behoord bij het bondje dus die gaan allemaal al niet op haar stemmen...
Ben allersinds blij dat De Mol binnenkort terug start, zodat dit flauw afkooksel op de achtergrond kan verdwijnen. Best jammer, ik denk met onbekenden en een betere cast (wat een stuk makkelijker is zonder BV's) en eventueel nog een aantal bijkomende spelregels zou het wel een stuk beter kunnen zijn... maarja VTM en BV's zijn moeilijk te scheiden.