De Verraders

De Verraders

Dus de bondgenoten spelen tegen elkaar om er zo lang mogelijk in te blijven en de verraders spelen tegen elkaar omdat ze elkaar niet kunnen uitstaan? Kan iemand mij het concept van het programma eens uitleggen, want het wordt mij toch iets te ingewikkeld voor een VTM programma.

De spelregel is: wie er als laatste met het meest overblijf, is de winnaar.

Dus Jamie Lee heeft het niet goed gesnapt precies.
Je zou kunnen denken dat het tactisch is om haar en Loic niet verdacht te maken als verrader (als ze beiden ook Walter zouden nomineren), maar zelfs dat is het niet….
”hij speelt het niet meer goed” en “hij werkt op mijn zenuwen“ is haar motivering… tja…
Ik denk dat haar redenering is dat Walter te obvious speelt (gezien meerdere mensen al op Walter zitten) en zo de verraders in gevaar brengt. Dan offert ze hem liever op door zelf dat initiatief te nemen, dan gaat niemand je als verrader zien want je hebt tenslotte een verrader eruit gespeeld.

Dat én het feit dat Walter alles voor het zeggen heeft bij de verraders, Loïc hem volgt als een schoothond en Jamie-Lee gewoon niet gehoord wordt. Dus gaat ze als verrader maar extra verraden.

Ik kan het wel pruimen die extra dimensie.

Het probleem is gewoon dat die bondgenoten veel te zwak zijn . Wat doet een Bart Kaëll eigenlijk in dit programma ? Ook Kim/Niels/Ward/Nora zijn geen meerwaarde . Mijn gok is dat Hannelore eruitgespeeld wordt bij de volgende tafel . Snachts wordt het Nora of Ward .

Verraders lijken te winnen , mss moet Jamie-Lee van de productie wat stoken , want dit gaat te gemakkelijk.

Ik denk dat haar redenering is dat Walter te obvious speelt (gezien meerdere mensen al op Walter zitten) en zo de verraders in gevaar brengt. Dan offert ze hem liever op door zelf dat initiatief te nemen, dan gaat niemand je als verrader zien want je hebt tenslotte een verrader eruit gespeeld.

Dat én het feit dat Walter alles voor het zeggen heeft bij de verraders, Loïc hem volgt als een schoothond en Jamie-Lee gewoon niet gehoord wordt. Dus gaat ze als verrader maar extra verraden.

Ja, zo denk ik er ook over.
Walter heeft het in het begin ook slim gespeeld, Jamie-Lee en Loïc elk één keer laten beslissen wie vermoord moest worden en daarna heeft hij eigenlijk alles beslist en lopen de twee anderen er maar bij voor niks.
Eigenlijk letterlijk de koning van de verraders zoals Astrid zei.

De spelregel is: wie er als laatste met het meest overblijf, is de winnaar.

Dus Jamie Lee heeft het niet goed gesnapt precies.
Je zou kunnen denken dat het tactisch is om haar en Loic niet verdacht te maken als verrader (als ze beiden ook Walter zouden nomineren), maar zelfs dat is het niet….
”hij speelt het niet meer goed” en “hij werkt op mijn zenuwen“ is haar motivering… tja…
Ze is nogal een prinsesje...
Kan het moeilijk verkroppen dat Walter telkens zijn gedacht kan doorduwen.

Snap het ook niet, als ze nog een beetje sturen is het volgende tafel aan hannelore.
dus dan liggen er bijna weer 3 bondgenoten uit. dan is het nog 3 tegen 4, hoe dom moet je dan zijn om een verrader op te offeren op dit moment? zeker omdat jaimelee en loic nog serieus onder de radar zijn.

Hannelore liet in een interview noteren dat 7 dagen opsluiting iets met haar gedaan heeft….
Zou dat betekenen dat ze dus nog even blijft? 😍

Walter is nog het type dat binnen 2 weken, wanneer bijna iedereen 'op hem zit', Jamie-Lee of Loic onder de trein duwt om ze toch een eerste ontmaskerde verrader te geven en zichzelf veilig kan stellen, dus ik kan JL wel volgen dat ze Walter eruit wil.

De productie heeft zichzelf (naar mijn mening) toch serieus in de voet geschoten door de 3 verraders uit het wagon-bondje te halen. OK, het gaf de eerste paar afleveringen een bepaalde sfeer en het zorgde nu voor bepaalde sferen/situaties die je anders niet hebt, maar dat ze hun akkoord na 3 dagen verlengt hebben is momenteel gewoon ronduit frustrerend voor de kijker thuis. Productie-gewijs was het naar mijn mening perfect geweest om deze week een eerste verrader naar huis te krijgen. En of Hannelore naar huis wordt gestuurd... ze behoord bij het bondje dus die gaan allemaal al niet op haar stemmen...

Ben allersinds blij dat De Mol binnenkort terug start, zodat dit flauw afkooksel op de achtergrond kan verdwijnen. Best jammer, ik denk met onbekenden en een betere cast (wat een stuk makkelijker is zonder BV's) en eventueel nog een aantal bijkomende spelregels zou het wel een stuk beter kunnen zijn... maarja VTM en BV's zijn moeilijk te scheiden.

Jamie-Lee, is dat nu zo moeilijk? Nee toch, in tegendeel, het is zelfs makkelijker dan wat jullie ervan maken
Jij moet toch haar papa zijn? Haar telkens zo verdedigen 😍
Maar je hebt volkomen gelijk.

(Jaimy-Lee is een collega van mij, macht der gewoonte)

Ja, zo denk ik er ook over.
Walter heeft het in het begin ook slim gespeeld, Jamie-Lee en Loïc elk één keer laten beslissen wie vermoord moest worden en daarna heeft hij eigenlijk alles beslist en lopen de twee anderen er maar bij voor niks.
Eigenlijk letterlijk de koning van de verraders zoals Astrid zei.

En hoe zien jullie dat dan juist gebeuren dat Walter hen in gevaar brengt?
Ik zie het niet.

Walter is nog het type dat binnen 2 weken, wanneer bijna iedereen 'op hem zit', Jamie-Lee of Loic onder de trein duwt om ze toch een eerste ontmaskerde verrader te geven en zichzelf veilig kan stellen, dus ik kan JL wel volgen dat ze Walter eruit wil.

De productie heeft zichzelf (naar mijn mening) toch serieus in de voet geschoten door de 3 verraders uit het wagon-bondje te halen. OK, het gaf de eerste paar afleveringen een bepaalde sfeer en het zorgde nu voor bepaalde sferen/situaties die je anders niet hebt, maar dat ze hun akkoord na 3 dagen verlengt hebben is momenteel gewoon ronduit frustrerend voor de kijker thuis. Productie-gewijs was het naar mijn mening perfect geweest om deze week een eerste verrader naar huis te krijgen. En of Hannelore naar huis wordt gestuurd... ze behoord bij het bondje dus die gaan allemaal al niet op haar stemmen...

Ben allersinds blij dat De Mol binnenkort terug start, zodat dit flauw afkooksel op de achtergrond kan verdwijnen. Best jammer, ik denk met onbekenden en een betere cast (wat een stuk makkelijker is zonder BV's) en eventueel nog een aantal bijkomende spelregels zou het wel een stuk beter kunnen zijn... maarja VTM en BV's zijn moeilijk te scheiden.
Als ze volgend jaar nog een seizoen maken, zal je wel een ander soort programma krijgen.
Iedereen zal nu wel doorhebben wat de technieken zijn die worden toegepast, wat misschien vooral dankzij de montage komt en misschien moeilijker te doorgronden als je het ginder zelf beleeft…

Tenzij “actrice” Nora opnieuw meedoet… die zal het nooit snappen…😂

Jij moet toch haar papa zijn? Haar telkens zo verdedigen 😍
Maar je hebt volkomen gelijk.
Verdedigen? Gewoon op de feiten wijzen word al gezien al verdedigen?
(Jaimy-Lee is een collega van mij, macht der gewoonte)
Oke, dat begrijp ik dan nog, maar er zijn meerdere mensen die die naam de laatste weken verkeer schrijven.
Ook op facebook heb ik dat al verschillende keren gezien de laatste weken.
En hoe zien jullie dat dan juist gebeuren dat Walter hen in gevaar brengt?
Ik zie het niet.
Dat Walter om zijn eigen vel te redden net (één van) hen gaat aanwijzen als de verrader(s).

We zien uiteraard maar flarden van hetgeen daar gezegd werd maar mij lijkt het toch ook gewoon dat Walter wil dat de verraders winnen (met z'n 3). Het is maar JL die niet snapt dat het numerieke voordeel essentieel is. Je kan een verrader opgeven aan de ronde tafel als je voelt dat hij er effectief uit gestemd zal worden (zoals ik eigenlijk 2 afleveringen geleden verwachtte en zelf suggereerde).

Op zich kan het geen kwaad om soms mee te gaan met de andere bij verdachtmakingen maar het zelf zo hard sturen terwijl Hannelore inderdaad nog in het vizier zit is crazy en vooral op 'haarzelf' gericht. Influencer met egoproblemen. Niet verwonderlijk.

Was dat trouwens haar zus die ooit Mijn restaurant won? Gaelle Six, ze heeft er wel iets van mee (naast de familienaam uiteraard :fingerguns:)

In het begin (afl 1) werd gezegd dat de verraders een nieuwe persoon in hun fold kunnen opnemen mocht er iemand van hen worden weggestemd. Die persoon bepaalt dan zelf of die de rol van verrader op neemt. Ik weet niet (en vind ook nergens terug) tot wanneer ze dat mogen doen.

Jamie-Lee, is dat nu zo moeilijk? Nee toch, in tegendeel, het is zelfs makkelijker dan wat jullie ervan maken
Idd simpel. Maar ben toch totaal geen fan van die jeymie-lie.

Je moet het maar weten. Je moest me maar niet uitgesloten hebben uit de quotes van degene die het verkeerd schreven. 😝

Oke, dat begrijp ik dan nog, maar er zijn meerdere mensen die die naam de laatste weken verkeer schrijven.
Ook op facebook heb ik dat al verschillende keren gezien de laatste weken.
Who cares? Poetin, Putin, Poutine, ... Jamie-Lee, Jaimy-Lee, Jaimie-Lie, ... We weten toch allemaal over wie we het hebben.

Dat mag een beetje fatsoenlijker
Van die Nora krijg ik echt braakneigingen, wat een leeg waardeloos figuur is dat eigenlijk?

En die Jamie-Lee heeft gewoon persoonlijke rancune tegen Walter. Gans die uitleg van hoe Walter het spel om zeep zou helpen sloeg nergens op. Echt een klein kind met narcistische trekjes.

@Agony ze lijkt er inderdaad op, en die was toch ook uit West-Vlaanderen.

In het begin (afl 1) werd gezegd dat de verraders een nieuwe persoon in hun fold kunnen opnemen mocht er iemand van hen worden weggestemd. Die persoon bepaalt dan zelf of die de rol van verrader op neemt. Ik weet niet (en vind ook nergens terug) tot wanneer ze dat mogen doen.
Dacht dat ook gehoord te hebben. Hopelijk passen ze dit dan toe als Walter eruit gaat, anders zijn ze toch dik gechareld

Ik volg het niet zo bedreven. Ik zie enkel dat ronde-tafel ding. Maar iedereen zit op dit moment op Walter, of toch bijna iedereen. Eens die dominosteen begint te wankelen zullen de andere verraders volgen. Of wat ga je doen als Jamie-Lee en Loïc zijnde? Als enige aan tafel niet stemmen op Walter? Je aan dat pact houden? Onmogelijk zonder jezelf dan ook in de spotlight te werpen. Vandaar de keuze van Jaimie-Lee om nu Walter te offeren, om zo tot het einde der dagen zonder problemen rond te lopen.

Ze speelt het op die manier wel heel slim en heeft goed gezien wat de gevolgen zijn.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan