De Verhulstjes

De Verhulstjes Seizoen 3

De Vic is en blijft toch een kindje
Gert omschrijft hem eigenlijk perfect "Ge verveelt u snel, maar ge zijt alles ook snel beu"

Dit seizoen is er precies wel wat teveel aan.
De 1e aflevering ging het vooral over de nieuwe broodrooster, Gert zijn snor en speedo en de deze over de ballen van de hond.

Langs de andere kant, toch wel chapeau van ons Gertje
Prachtig vakantiehuis in Saint-tropez, mooie villa aan de kust en dik penthouse in Antwerpen.

Prachtig vakantiehuis in Saint-tropez, mooie villa aan de kust en dik penthouse in Antwerpen.
Penthouse in Antwerpen is verkocht aan ouders van een kennis. Dus die is niet meer van hem denk ik.
Maar desalniettemin enkele eigendommen waarmee ge al is onder de mensen kunt komen.

Ik hoop voor de crew dat ze oordoppen bij hebben. Ik zou krankjorum worden van een hele dag tussen die blaffende honden te zitten.

PS: Als u boter al niet tegoei smelt op uwe tegel gaat ge der ook geen ei op bakken...

Zou dat u gelukkig maken? Wetende dat hij waarschijnlijk 20 jaar aan een stuk 80u per week gewerkt heeft? Hij verdient het, maar hij mag het wel hebben 😉

Zou dat u gelukkig maken? Wetende dat hij waarschijnlijk 20 jaar aan een stuk 80u per week gewerkt heeft? Hij verdient het, maar hij mag het wel hebben 😉
Tgoh, hij is er nu 55 en het is nu toch al een aantal jaar dat hij klaarblijkelijk gewoon nog doet waar hij goesting in heeft. En ik denk niet dat hij de laatste jaren nog zo extreem bezig was met Studio 100 zaken, dus pak dat hij op zijn 50 vrijwel gestopt is met nog echt dagdagelijks werken behalve hetgeen hij zelf wilt doen. Niet slecht lijkt me, voor de meeste onder ons wilt uw 50ste zeggen dat je nog zo'n 15-17 kan gaan werken. Gertje doet wat Gertje wilt.

De Vic is en blijft toch een kindje
Gert omschrijft hem eigenlijk perfect "Ge verveelt u snel, maar ge zijt alles ook snel beu"

Dit seizoen is er precies wel wat teveel aan.
De 1e aflevering ging het vooral over de nieuwe broodrooster, Gert zijn snor en speedo en de deze over de ballen van de hond.

Vergeet zijn boot niet + had hij ook niks in de Ardennen? Is ooit eens een eindejaarsprogramma opgenomen geweest en dacht dat het ook van hem was.

Die Marie heeft nog wat zangtalent , maar diene Viktor , jah , werken zal ie toch nooit mogen doen . Krijgt alles in zijn schoot geduwd .
Ik denk dat je onderschat wat die allemaal uitvoert achter de schermen bij o.a. de pretparken.

Zal natuurlijk niet de studiecurves hebben moeten doorlopen, maar zit zeker en vast niet niets te doen momenteel.

Walgelijke posts als deze horen hier nergens thuis.
Die Marie heeft nog wat zangtalent , maar diene Viktor , jah , werken zal ie toch nooit mogen doen . Krijgt alles in zijn schoot geduwd .
Victor heeft wel de looks natuurlijk. Een beetje te volslank misschien, maar voor een tv man kan dat.
Die Marie is gewoon te dik voor televisie.

Volslank?? Hier lees je soms toch wat zenne ...

Tis natuurlijk een totaal nutteloze reeks maar ik kan de droge humor van de verhulstjes wel smaken en op TV komen ze alleszins goed over.
Kinderen lijken het ook niet al te hoog in hunne bol te hebben (weeral .. op TV).

En dat Viktor nog een (onschuldig) kind kan zijn was nogmaals duidelijk nadat hij het 'stofzuigen' na 3 minuten beu was en iedereen op zijn zenuwen begon te werken.

Ellen : "Allez Viktor, ga dan wat in het zwembad spelen' :rofl:

Victor heeft wel de looks natuurlijk. Een beetje te volslank misschien, maar voor een tv man kan dat.
Die Marie is gewoon te dik voor televisie.
Haha, dat is toch wat overdreven, of hebben die dames en heren in de parenclub allemaal een 6-pack waardoor je een onrealistisch beeld hebt ?

Ondertussen is dat kasteel niet meer van Gert.

Terug
Bovenaan