De Tijdloze 2021

Kijk er toch weer naar uit morgen. Moet zeggen dat ik deze keer gestemd heb op nummers die vorig jaar buiten de lijst zijn gevallen. Niet persé omdat dat mijn tijdloze nummers waren, maar omdat ze voor mij persoonlijk wel in de lijst thuis horen. Normaal zet ik Where did you sleep last night van Nirvana altijd op 1, maar heb de hoop opgegeven 😥 . Stond denk ik zelfs niet meer in de keuzelijst.
 
Dan verdient het origineel toch eerder een plaatsje in de lijst vind ik.
De insteek was om zoals @Pegasus enkel vrouwen in deze lijst te posten, maar ik wou er te graag Television in ;)

De versie van Tim Buckley is goed, maar de versie van This Mortal Coil vind ik beter.
Ze is ook bekender, mede dankzij deze commercial:
 
Wat een verademing is deze week van de Tijdloze al geweest eigenlijk, zeker als je dat afzet tegen de bagger die te horen was tijdens de warmste week. De top 100 morgen is meestal wel van mindere kwaliteit dan wat we de afgelopen dagen hebben gehoord, maar toch.
Da's bij de top1000 classics op Radio 1 ook altijd: hoe lager in de lijst, hoe meer aangenamere verrassingen verschijnen
 
Mag ik iedereen al een voorspoedige Tijdloze 21 wensen. Hopelijk is er geen plaats voor Disturbed of Toto maar passeert er toch ne shitload aan kut muziek zodat ik van m'n meest elitaire kant kan laten zien!

Let's go :coolbrows:
 
Waar kan je de tijdloze 1000 ranglijst zien ?
Zou graag eens weten welke nummers al gepasseerd zijn
Ik denk dat die lijst er hier volledig op gaat komen. https://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2020

Op stu bru hebben ze aan het begin van elke dag een lijst op hun site gezet met alle nummers die die dag gepasseerd zijn. Als ge niet wilt wachten is dat ook een optie
 
Terug
Bovenaan