Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb met beide een testrit gemaakt en dat heeft voor mij de beslissing zeer gemakkelijk gemaakt.Twijfel zo hard nu welke te kopen. De 3 of de Y…. Iemand ervaringen met de performance?
Ja het blijft persoonlijke keuze. Wat deed jou overtuigen?Ik heb met beide een testrit gemaakt en dat heeft voor mij de beslissing zeer gemakkelijk gemaakt.
Het "zitcomfort" van de model Y, Ik ben gewend van hoog te zitten, in de model 3 kreeg ik last van mijn rug. Ik vond de kofferruimte van de model 3 ook veel te klein.Ja het blijft persoonlijke keuze. Wat deed jou overtuigen?
Dat is idd eenzelfde issue dak heb. Volgende week testrit met deY. De 3 al mee gereden en dat viel me wel ontzettend goed mee. Twijfel ook gewoon omdat wij weinig KMS maken op een jaar. Maar ik vind het een zalige wagen (beiden)Het "zitcomfort" van de model Y, Ik ben gewend van hoog te zitten, in de model 3 kreeg ik last van mijn rug. Ik vond de kofferruimte van de model 3 ook veel te klein.
Ik vind dat zo raar. Want volgens mij zitten die quasi identiek? Het is enkel de instap die anders is.Het "zitcomfort" van de model Y, Ik ben gewend van hoog te zitten, in de model 3 kreeg ik last van mijn rug. Ik vond de kofferruimte van de model 3 ook veel te klein.
Ik ben daar ook wel heel gevoelig aan aangezien ik artrose in de rug heb, misschien daarmee.Ik vind dat zo raar. Want volgens mij zitten die quasi identiek? Het is enkel de instap die anders is.
Ik heb mensen dat ook al horen zeggen over de BMW. "ja, ge zit hoger dat is beter voor uw rug he". Ik heb identiek dezelfde zithouding als in een 3-reeks maar dan op een plateautje...
Zitpositie 3-reeks en iX3 is toch volledig anders vind ik. Instappen alleen al. Zelfde met Model 3 en Model Y.Ik vind dat zo raar. Want volgens mij zitten die quasi identiek? Het is enkel de instap die anders is.
Ik heb mensen dat ook al horen zeggen over de BMW. "ja, ge zit hoger dat is beter voor uw rug he". Ik heb identiek dezelfde zithouding als in een 3-reeks maar dan op een plateautje...
Ja, instappen wel, omdat je bij de 3 naar beneden moet stappen en bij de X3 niet he.Zitpositie 3-reeks en iX3 is toch volledig anders vind ik. Instappen alleen al. Zelfde met Model 3 en Model Y.
De Y is momenteel (in SR) goedkoper dan de 3. Ik denk dat die echt goed zal verkopen en zal bij veel mensen de twijfel tussen beide modellen wel weghalen.
Niet twijfelen, zeker de Y nemen. Redelijk wat groter en zit inderdaad wat hoger.Twijfel zo hard nu welke te kopen. De 3 of de Y…. Iemand ervaringen met de performance?
Model Y is wat ik begrepen heb ook zeer oncomfortabel wat veercomfort betreft. En ja,zeker niet moeders mooisteIk vind de Y een mottig model. Ik zou iedereen toch aanraden om de LONG range te nemen
Tis allemaal leuk en aardig de LFP tot 100%, super handig voor thuisladen, maar voor lange trips met supercharge, zal je de LFP ook niet verder als 80% doen omdat het laatste stuk te lang duurt qua laden.Ik vind de Y een mottig model. Ik zou iedereen toch aanraden om de LONG range te nemen
Ik twijfel nog beetje. Heb een M3 performance op het oog uit Duitsland. De Y lijkt me ook een optie (nieuw) maar gaat deze wel vlot vooruit? 3,3sec 0-100 tov bijna 7sec…Lfp model 3 van eind 2021 rijd ik.
Momenteel op terugweg van Noorwegen naar huis. Deze ochtend met een 50% vertrokken naar de Ferry. 40% accu aankomst. 3u30 aan 11kw geladen tijdens de overzet. 100% bij aankomst. 100km tot hotel gereden. 70% accu. Morgenvroeg vertrek ik met 70%. 4 stops staan er gepland telkens een 195-224km tussen.
25 minuten laden elke keer voor het volgende stuk.
Ik kan minder stoppen of deze nacht aan Hotel tot 100% laden.
Ervaring leert dat we om de 200km even sanitaire stop doen. Dit is voor ons het ideale reis patroon.
In het opgaan had ik minder stops geregeld maar moesten dan een "extra" sanitaire stop doen zonder te laden.
Morgen dus een 1020km gepland op 10u50 inclusief laden. Dit is met 60kw lfp accu.
Onder het jaar staat die thuis steeds tot 100% te laden voor de deur.
Eigenlijk nog nooit problemen gehad.
We doen een 15-20k per jaar.
Gemiddelde verbruik nu bij kmstand 14 900= 153wh/100km
Nieuwe model Y rwd lijkt mij een optie als de huidige 3 een goede overname prijs krijgt.
LR is 5 sec heIk twijfel nog beetje. Heb een M3 performance op het oog uit Duitsland. De Y lijkt me ook een optie (nieuw) maar gaat deze wel vlot vooruit? 3,3sec 0-100 tov bijna 7sec…
Jaja maar ik overweeg de RWD vanwege de lage prijsLR is 5 sec he
Ik twijfel nog beetje. Heb een M3 performance op het oog uit Duitsland. De Y lijkt me ook een optie (nieuw) maar gaat deze wel vlot vooruit? 3,3sec 0-100 tov bijna 7sec…
Ooit al met een wagen die sub 7s naar 100 trekt? Want dat is verre van traag hoor.Ik twijfel nog beetje. Heb een M3 performance op het oog uit Duitsland. De Y lijkt me ook een optie (nieuw) maar gaat deze wel vlot vooruit? 3,3sec 0-100 tov bijna 7sec…
Heb nu een RS3 dus ja is gewoon plezierig om een vlottere wagen te hebben.Ooit al met een wagen die sub 7s naar 100 trekt? Want dat is verre van traag hoor.