Play4 De tafel van Gert (2023)

ilgonwe

Well-known member
Morgen begint De tafel van Gert:
Bij gebrek aan interessante gasten en gesprekken werken ze met een vast panel om de tijd op te vullen. Zoals elk seizoen zijn er maar 2 momenten die de kranten halen, de rest van de tijd is het een slaapmutsje voor je in bed duikt.
 
Met 0 replies hier is de interesse afwezig, maar ook de kijker in geheel Vlaanderen haakt af:

Ik heb een stuk bekeken maar het is saai en meer herhalen van wat er al is gezegd elders. Zoals vorige seizoenen eigenlijk. Maar ik denk dat Gert een contract heeft van ettelijke jaren want andere mislukkingen dumpt Play quasi meteen. Mss is het een package deal met succesverhaal "De Verhulstjes", dan zitten ze goed vast.
 
Ik kijk daar elke dag naar, vind dat nog een chill programma.. Toegegeven heb ik geen idee waar ze de eerste 2 afleveringen over gebabbeld hebben

Die intro waar ze nog fake aan't babbelen zijn voor de show begint, is wel beetje cringe :unsure:

Met 0 replies hier is de interesse afwezig, maar ook de kijker in geheel Vlaanderen haakt af:
Bwa, vorig jaar 200.000 en nu 15k minder maar wel op hetzelfde moment als Blind Getrouwd.. Vorig jaar was dat ook later dacht ik
 
Ik kijk er ook wel naar, maar het hangt geheel af van wie er komt eh.
En met 4 afleveringen elke week zijt ge in vlaanderen nogal redelijk rap rond kwa interessante gasten.🤷‍♂️
 
Ik vind het een baggerprogramma eigenlijk . Veel te veel gasten in dat programma. Weinig humor . En vandaag dan Rousseau met een privé-optreden , ik heb gezapt. Jammer dat we hier in Vlaanderen er niet in slagen om een deftige talkshow te maken , ook Verhulst kan dat blijkbaar niet.
 
Ik vind het een baggerprogramma eigenlijk . Veel te veel gasten in dat programma. Weinig humor . En vandaag dan Rousseau met een privé-optreden , ik heb gezapt. Jammer dat we hier in Vlaanderen er niet in slagen om een deftige talkshow te maken , ook Verhulst kan dat blijkbaar niet.
Wat verwacht je dan juist?
Want op hetzelfde moment kan je naar de afspraak kijken. Daar ga je zeker geen humor vinden, maar het is wel alles wat dit niet probeert te zijn.

Ik vind het best nog wel oké. Het is luchtig en toch nog deels informatief. De dynamiek zit vaak ook wel nog vrij oké en de gasten gebalanceerd. Je moet gewoon met realistische verwachtingen hier naar kijken.
 
Wat verwacht je dan juist?
Want op hetzelfde moment kan je naar de afspraak kijken. Daar ga je zeker geen humor vinden, maar het is wel alles wat dit niet probeert te zijn.

Ik vind het best nog wel oké. Het is luchtig en toch nog deels informatief. De dynamiek zit vaak ook wel nog vrij oké en de gasten gebalanceerd. Je moet gewoon met realistische verwachtingen hier naar kijken.
Ik vind het allemaal veel te braaf en veel te veel ja-knikkers (zoals bij die ja/nee ronde) . Ik zie enkel maar het eerste half uur wegens werk maar daar zit toch gewoon ook veel te veel volk aan die tafel ?

Ik luister vaak naar VI , gewoon een vaste bende van 4 , af en toe een gast , wat zeveren over de actualiteit , grappen en roddelen , maar soms eens ernstig maar beperkt , dat programma slaat wel aan in NL.
 
Wat een tenenkrullend slecht interview met die stripper. Die man wilt tonen dat het niet gewoon ordinair is en Gert stelt de ene domme kutvraag na de andere.
 
Ik kijk er ook wel naar, maar het hangt geheel af van wie er komt eh.
En met 4 afleveringen elke week zijt ge in vlaanderen nogal redelijk rap rond kwa interessante gasten.🤷‍♂️
'De laatste show' was ook 4x / week en die wisten het echt wel interessant te houden...
 
Ik kijk er soms naar, soms zijn het wel eens interessante onderwerpen en gasten. Maar eerder niet dan wel. 4 dagen per week is misschien wat veel voor dit concept.
 
Verstand op nul soms na een dagje hard werken. Kan het wel appreciëren. Soms mag er ook gewoon iets stom en luchtig op televisie zijn, helft van de tijd luister ik toch niet. Dan kan je beter niet iets zeer goeds missen.
 
Ik moet eerlijk bekennen dat ik in vergelijk met de Tafel van Gert wel vaak blijf kijken tijdens het zappen. Er zitten tussen de 6 gasten vaak wel 1 of 2 interessante personen die wel degelijk iets te zeggen hebben.
 
Gisteren een sterke Goedele bij Gert.
Besprak terecht de walgelijke praktijken bij de besnijdenis van orthodoxe joden in Antwerpen. ( rabbi's zuigen op de pas besneden piemel van 8 dagen oude jongetjes).
 
Over Gert Verhulst gesproken:
“Ik heb het een maand genomen. En dan ging er toch snel een kilo per week af. Last van bijwerkingen heeft hij er naar eigen zeggen niet door gehad. Maar het feit dat het medicijn eigenlijk bedoeld is om diabetespatiënten te helpen, zat Verhulst in de maag. Zeker omdat er een schaarste heerst. “Mensen voor wie het bedoeld was, konden er niet meer aan geraken. Ik kreeg er direct een slecht gevoel bij.” Ondertussen neemt Gert dan ook geen Ozempic meer in.”.
=> Da's dus zo'n 4-5 kg

Gert Verhulst verliest met dank aan Ozempic-spuitjes ruim 20 kg
-> Het lijkt mij dat Gert helemaal niet gestopt is.

Wat moet ik hier nu van denken?
 
Die Gert heeft al een paar keer op tv toegegeven dat zijn gewicht hem nekt. Hij wil echt vermageren, waarschijnlijk het enige probleem dat die man heeft :p iedere ochtend zit die thuis te fitnessen maar hij krijgt de kilo's er niet af :p
 
Terug
Bovenaan