De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Vreemde interactie tussen Gover & JJ

Ik denk dat hun genre humor en leefwereld niet harden kunnen verschillen dus wel logisch dat die elkaar niet echt kennen
Was toch paar keer vreemd, toch wel wat wrevel tussen hun precies (geweest?) ja ;
- Gover die zei dat JJ hem al 10 jaar ontliep. Kwam serieus over.
- JJ die Gover verweet zijn spreekstijl van vroeger overgenomen te hebben. Gover die dan gekke bekken begon te trekken? Dan zo een rare (professionele) verzoening, omhelzing.
- na finalespel, dat JJ succesvoller is, maar dat het issue niet is ... wat was issue dan wel?

Ja, wat vreemde vibe inderdaad...

De opmerking na het finalespel 'dat dat niet de issue was', ging volgens mij gewoon over zijn verlies. Uiteindelijk wil je ook gewoon naar die finale op donderdag natuurlijk. Dus zuur dat je terugkomt en er al meteen uitligt.

Tijd voor de roddelboekjes :unsure:

“Ik denk dat mijnheer Jan Jaap er alles aan gedaan heeft om mij op alle mogelijke manieren te ontlopen de afgelopen tien jaar.” Gover Meit zei het bedeesd, als antwoord op de allereerste vraag van Erik. Maar de zin bleek geen plaagstoot of aanloop naar een grap.

“Ik weet dat jij dat denkt, maar dat is niet zo”, klonk het snel en niet zonder wrevel bij de man rechts van hem. Waarna Jan Jaap een cryptische verklaring gaf. “Het is wel heel raar”, klonk het terwijl hij met-de-nadruk-op-elk-woord als Meit ging praten. “Want in principe sprak ik altijd al zo. Jammer dat, op het moment dat ik naar een ander land ben gegaan, iemand dat meteen heeft overgenomen in Nederland.”

https://www.hln.be/tv/hou-daar-toch...chte-vete-in-slimste-mens~a13ab40b/266746189/
Dit is het betreffende stukje. Misschien dat Jan-Jaap tien jaar geleden eens iets heeft gezegd over Gover, maar het niet zo serieus meende, maar dat dat bij de ander toen wel was binnengekomen? Er zat wel tikje spanning op, ja.

Toch vrij sterk gekwist door alle drie deze aflevering.

Lol. Zoek een jaartal waarin Olympische Spelen gehouden worden en noem vooral oneven jaartallen of jaartallen IN de tweede wereldoorlog 🫣
Dat was nu eens een vraag die ik wel direct wist als WOII-verslaafde van documentaires.

Ik ben blijkbaar ook niet de enige die die wrevel tussen Gover en Jan-Jaap heeft opgemerkt. Zeer opvallend.

Voor de rest vind ik die anastasya echt TOTAAL geen meerwaarde in de jury. Zeer knappe dame met een mooi balkon, maar dat West-Vlaams van haar is toch overdreven. Ze doet het er toch om.

Felix gaat het lastig krijgen met Gover denk ik. En of het dan goed komt?

Finale kan dan nog alle kanten uit: Roel is de betere speler en gaat meer seconden hebben maar Gover heeft tegen Jan Jaap getoond dat hij een kloof kan dichten

Roel speelt nu toch al een tijdje indrukwekkend. Heel snel en scherp veel juiste dingen opsommen. Zou imo de verdiende winnaar zijn. Gover zou het finalespel weleens kunnen missen, maar die zou ik toch ook graag zien meedoen.

Twas wel te verwachten. Jeugdige spelers zoals Nona en Felix vallen door de mand met de meer historisch gerichte vragen. Gedaan met Taylor Swift vraagjes 😆

Ik zie Felix morgen al tegenspreken met: “Goh ja maar toen was ik nog niet geboren eh Erik”

Felix zal over zijn toeren en opgedraaid aan de finale beginnen denk ik. Die heeft te lang moeten wachten hierop terwijl de anderen al mooi warm gedraaid zijn en op hun gemak. Hij was beter maar 2de geworden en gisteren al eens terug kunnen spelen. Is dat niet al jaren zo dat de laatste die toekomt (degenen met de meeste afleveringen) uiteindelijk geen slimste mens werd?

Ben heel curieus naar de ontmoeting tussen Gover en Felix. Ik denk dat Felix niet zal kunnen omgaan met de humor van Gover en zo een beetje zal tilt slaan.

Roel zou echt wel tof zijn als winnaar. Zo een non-BV :D

Gover blijft echt zo rustig in dat finalespel. Heerlijk om zien. Blijven nadenken. Zoals gisteren met Lil Nas X. Zegt eerst foutief country road. Een andere kandidaat zou het daar al bijna opgegeven hebben en flippen. Gover zegt dan nog wat andere dingen en dan komt hij plots met Old Town Road. Blijft goed malen daar in z'n hersenen 👏🏻

Ben heel curieus naar de ontmoeting tussen Gover en Felix. Ik denk dat Felix niet zal kunnen omgaan met de humor van Gover en zo een beetje zal tilt slaan.

Roel zou echt wel tof zijn als winnaar. Zo een non-BV :D
Enkel hoeft het niet verder te gaan dan dat. Laat Roel Roel zijn en maak er geen bv van.

In de voorfilmpjes komt Felix wel heel nerveus over (nog nerveuzer dan anders). Ik supporter voor Gover. (Heb ook tickets gekocht om hem live te gaan zien. :hakkuh:)

Ik vond dat Roel veel te veel z'n best deed om grappig te zijn. Zo van, en nu is het een keer aan mij, ik zal het hier eens zeggen. Ik heb het nog nooit voor dit soort mensen gehad. Stel je dit scenario eens voor. Roel+Dorien+Felix of Govert en in de jury Jennifer en Soundos. Dat zal voor om ter meest aandacht zijn.
even mezelf citeren. Ik zat er toch niet ver naast met wie de finale zou spelen. Maar waarom weer Soundos?

Van mij mag Gover ook wel winnen. De Roel wil te hard en zijn passage als komiek is te geforceerd.

De leukste deelnemer vond ik eigenlijk Yannick Noben. Kerel was oprecht grappig en gevat.

Terug
Bovenaan