Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fact...Veel liever zo iemand dan bijv Miss Angel die daar wat onderuitgezakt in haar stoel zit.
Och, nu herinner ik me hem, die heeft denk ik ook eens voor DIW opgewarmd.Die publieksopwarmer Steno gaf mij gisteren echt fysiek voelbare stress in de zetel gisteren. Arrogantie tot en met en was wel duidelijk dat die een topscore mocht neerzetten om als deel-van-de-cast eens in de bloemen gezet te worden.
Zeer aanwezig, enorm geforceerd grappig en heel duidelijk waarom die in de comedy-wereld verafschuwt wordt.
was bij de tweede aflevering al niks meer van te merken. Liep precies wat slecht gezind rond.Roel was voor mij by far het hoogtepunt toen we effectief gaan kijken zijn naar de Slimste mens. Wat daar allemaal uitkomt, niet normaal![]()
Misschien is hem ter ore gekomen dWas toch effectief wel een heel andere Roel dan in aflevering 1 imo.
Ik denk Roel eigenlijk een zeer introvert iemand is. En zijn aanwezige manier van doen dat probeert te maskeren. Maar als hij dan voelt dat hij door iets of iemand wordt achteruitgestoken. Dat hij dan dichtklapt.Vond het gisteren toch echt eens tegenvallen. Roel gaf een wat vreemde en stille indruk, misschien overcompensatie voor het gevoel dat hij te aanwezig was vorige keer? Van Ruben en Dorien was ik sowieso niet echt fan. Guga dan weer wel met echt straffe imitaties van Gover en Felix.
Maar elke aflevering komt er nu een "slimmere" kandidaat in, dus denk dat er nog een paar mooie afleveringen gaan komen. Hoop wel nog eens wat meer geschiedenisfragmenten in de laatste ronde. Daar vond ik toch altijd dat de echte quizzers zich mee konden bewijzen.