Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
OK, die muziekronde was inderdaad wat raar, maar verder vind ik haar een prima quizzer en ook een aangename kandidate. De nieuwkomer gisteren was maar niks. Die Elodie Gabias heeft mij danig verrast.Dat StuBru mee evolueert met een jongere doelgroep is logisch en dat onze smaak verandert ook. Maar een beetje een bredere algemene muziekkennis mag toch wel blijven, zeker als ge professioneel met muziek bezig zijt? Dan mag je toch verwachten dat iemand Lemmy van Motörhead herkent, dat is geen obscure naam toch?
Michèle Cuvelier of Thibault Christiaensen zouden dat weten. Die zijn wel enkele jaren ouder dan Nona, maar tegelijk ook te jong om Motörhead actief te hebben meegemaakt.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet echt volg, dus kan zeker! Had enkel dat fragment gezien en vond dat gewoon opvallend.OK, die muziekronde was inderdaad wat raar, maar verder vind ik haar een prima quizzer en ook een aangename kandidate. De nieuwkomer gisteren was maar niks. Die Elodie Gabias heeft mij danig verrast.
Zijn vaste fees en ik denk niet dat daar veel over onderhandeld kan worden. Voor het geld doen die dat ook niet. Maar Agnew bijvoorbeeld heeft een paar Sportpaleizen uit te verkopen dus voor hem is dat promo-gewijs wel interessant om daar te zitten. Geubels daarentegen heeft momenteel geen nieuwe show in de pijplijn zitten (denk ik) dus voor hem is dat minder 'accuut'.Ik neem aan dat de echte komieken gewoon duurder zijn dan het aanvulmateriaal dat er meestal zit?
Geubels heeft een exclusiviteitscontract met de VRT en moet dus toelating krijgen om daar te gaan zitten.Iemand een idee waarom Geubels nog maar 1 x is geweest ?
Hoe bedoelt ge?Zeer aanwezig, enorm geforceerd grappig en heel duidelijk waarom die in de comedy-wereld verafschuwt wordt.

Roel is een topper!Die publieksopwarmer Steno gaf mij gisteren echt fysiek voelbare stress in de zetel gisteren. Arrogantie tot en met en was wel duidelijk dat die een topscore mocht neerzetten om als deel-van-de-cast eens in de bloemen gezet te worden.
Zeer aanwezig, enorm geforceerd grappig en heel duidelijk waarom die in de comedy-wereld verafschuwt wordt.
Dat StuBru mee evolueert met een jongere doelgroep is logisch en dat onze smaak verandert ook. Maar een beetje een bredere algemene muziekkennis mag toch wel blijven, zeker als ge professioneel met muziek bezig zijt? Dan mag je toch verwachten dat iemand Lemmy van Motörhead herkent, dat is geen obscure naam toch? Of zelfs Kelly van Destiny's Child.
Michèle Cuvelier of Thibault Christiaensen zouden dat weten. Die zijn wel enkele jaren ouder dan Nona, maar tegelijk ook te jong om Motörhead actief te hebben meegemaakt.
Ik vond die nu ook oprecht plezant eigenlijk. Gaat het (denk ik) ook nog redelijk ver schoppenRoel is een topper!