De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Emma is wel een stijlvolle dame, denk ik. Ze zal daarom wel in de smaak vallen bij sommigen. In combinatie met de glimlach en de licht hese stem. :wink:

Aangename kandidaten gisteren. Allé misschien is niet iedereen fan van Jens, maar ik kan hem zeer goed smaken.

Emma is wel een stijlvolle dame, denk ik. Ze zal daarom wel in de smaak vallen bij sommigen. In combinatie met de glimlach en de licht hese stem. :wink:

Aangename kandidaten gisteren. Allé misschien is niet iedereen fan van Jens, maar ik kan hem zeer goed smaken.
Ik werd eigenlijk nerveus van Emma. Wou precies te vriendelijk doen (daarom niet gefaked maar eerder nerveus denk ik).

Na 10 min terug afgezet (na de 5e ingestudeerde en voorspelbare belediging richting Erik).

los van Emma, hoe absurd werd daar gereageerd omdat er een paar een mondje Frans konden praten?
Het was alsof ze twee Aliens met elkaar hoorden communiceren :unsure:

los van Emma, hoe absurd werd daar gereageerd omdat er een paar een mondje Frans konden praten?
Het was alsof ze twee Aliens met elkaar hoorden communiceren :unsure:
Is niet alles 'waw' in die verkleuteringsshow? Onlangs kreeg een kandidaat bijna een staande ovatie omdat ie een ezel, zebra, tijger, leeuw etc herkende in de fotoronde.

Is niet alles 'waw' in die verkleuteringsshow? Onlangs kreeg een kandidaat bijna een staande ovatie omdat ie een ezel, zebra, tijger, leeuw etc herkende in de fotoronde.

Tegenwoordig ook niet gemakkelijk die dieren.

3 weken geleden in de dierentuin een vader tegen zijne kleine van 7 jaar.

Kijk daar mijn zoon, nijlpaarden.

Het waren verdomme neushoorns!

Uw all time favorite is de enige van al die mensen die ik eens in het echt tegen kom. En ik kan bevestigen dat ze nog steeds een gigantische x-factor heeft. En supervriendelijk is.
Dat is het ook he. Een mooie vrouw, maar haar voorkomen en karakter (zover ik dat kan beoordelen via een tv-programma) maken haar nog aantrekkelijker.

Welk land bedoelde Jens toen hij zei "Egypte en Kaana" (dixit ondertitels)? Ik heb geen flauw idee wat hij bedoelde. Misschien Canada en heb ik de D niet gehoord.

Kzal toch blij zijn als we beginnen aan de finaleweek. Einde in zicht.

Dit is toch echt 1 van de slechtste seizoenen ooit. 😆

Welk land bedoelde Jens toen hij zei "Egypte en Kaana" (dixit ondertitels)? Ik heb geen flauw idee wat hij bedoelde. Misschien Canada en heb ik de D niet gehoord.
Hij zei inderdaad Canada, wellicht een gokje op basis van de kleur van de vlag in de achtergrond (rood, en ook wit misschien?). Maar het bleek dus Denemarken.

Terug
Bovenaan