De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Gisteren eens gekeken omdat Van Aert meedeed maar gebleven voor Imane :love:. Hopelijk blijft ze meedoen tot Emma Moortgat aantreedt.

Soundos en Agnew zijn toch echt weer 2 typische voorbeelden van deelnemers die eens een keer grappig waren (alé, kwestie van smaak) en als jury echt niks waard zijn. Serieuze cringe wel als Agnew uit het niets weer eens een liedje begint te zingen. Sh*t zeg.
Emma Moortgat komt maandag. :cheer:

Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer mensen moet googlen, om te weten wie dat zijn...
Word ik oud, of de mensen iets onbekender?

Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer mensen moet googlen, om te weten wie dat zijn...
Word ik oud, of de mensen iets onbekender?
Ge wordt oud...... ik ook haha.

Elke keer moet ik vragen aan mijn even oude vriendin; en wie is dat. Gevolgd door; "Ja iemand van zus en zo denk ik, maar dno"

Classic WVA moet toch maar weer tevreden zijn met een podiumplek, pas de 3de meest gekeken aflevering. (Enkel de entrees van Dorien Nuyts en Jens de Doncker scoren meer, laagte record was de entree van Gover Meits)

MY GOD ! Emma ziet er MEGA GOE uit! (al het reclamefilmpje gezien voor morgen) 😍 😍 😍 😍 😍

Ik ga echt zot worden als ze er maar 1 aflevering in ga zitten....

Ik ga morgen echt ongegeneerd simpen. Emma is by far mijn favoriet! Da is ook zo'n bijzonder knappe en vooral heel stijlvolle vrouw.

Moest Felix een koppel borsten hebben en schoon snoetje zou gij met dat laatste nochtans geen probleem hebben denk ik.

Deze opmerking is totaal zinloos en best kinderachtig. En er zijn meer dan genoeg schone snoetjes met een koppel borsten die ik niet moet.

MY GOD ! Emma ziet er MEGA GOE uit! (al het reclamefilmpje gezien voor morgen) 😍 😍 😍 😍 😍

Ik ga echt zot worden als ze er maar 1 aflevering in ga zitten....

Ik ga morgen echt ongegeneerd simpen. Emma is by far mijn favoriet! Da is ook zo'n bijzonder knappe en vooral heel stijlvolle vrouw.

Juist ja.

Das nu toch echt geen uitzonderlijke schoonheid ofzo dit seizoen alleen al hebben er verschillende knappere dames ingezeten.

Das nu toch echt geen uitzonderlijke schoonheid ofzo dit seizoen alleen al hebben er verschillende knappere dames ingezeten.
Dat kan gerust zijn dat dat echt geen uitzonderlijke schoonheid is maar ik vind Emma persoonlijk zeker wel iets hebben.
Ik zeg haar ook beter nie da k geen bier lust :')

Terug
Bovenaan