DEN_DWOAZN
Active member
Ben die Felix al na 15 minuten beu, wat een aansteller. (Tenzij daar iets mis mee is, lijkt me ook niet helemaal 100%, dan trek ik mijn woorden terug)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hebben zijn autisme besprokenBen die Felix al na 15 minuten beu, wat een aansteller. (Tenzij daar iets mis mee is, lijkt me ook niet helemaal 100%, dan trek ik mijn woorden terug)
Heb begin gemist.Ze hebben zijn autisme besproken
Was inderdaad leuk om te zien. Heerste een wat gezellige chaos, ook mede dankzij jury. Leuke aflevering. Felix stond er wel duidelijk op gebrand te winnen!Ik ben me ziek gelachen met Felix. Doodeerlijk en normaal zou dat allemaal onbeschoft overkomen, maar hij kan daar niets aan doen. Je zag ook hoe HYPE die jongen was om daar te mogen zitten.
In de financiële wereld van Radja kan het nooit meer geweest zijn dan 1 cent, die gast heeft miljoenen verdiendZal wel een aardig centje betalen zeker?
Zijn passage in DIW kon ik wel smaken. De aflevering van gisteren ook eens bekeken en op zich stoorde ik mij er niet aan. Maar het gevaar is wel aanwezig dat ze hem vanuit het programma weer teveel gaan hypen, alles zal ‘haha, hilarisch’ zijn.Je zag duidelijk dat zowel Jan Jaap als Anna Livia die Felix niet per se zo'n topkandidaat vonden imo.
Ik weet het niet goed vond die in Putain wel top, geweldige reeks tout court. Maar hier meh voorlopig.
Ik neem mijn woorden terugIk ben me ziek gelachen met Felix. Doodeerlijk en normaal zou dat allemaal onbeschoft overkomen, maar hij kan daar niets aan doen. Je zag ook hoe HYPE die jongen was om daar te mogen zitten.
Idem..... Mag echt gaan stoppen nu. Niks op tegen dat em autisme heeft maar twas soms wel wat té... Denk dat Ayana mss ook wel zoiets had van: wtf zegt gij hier allemaal...Ik neem mijn woorden terug