De Slimste Mens Ter Wereld 2025

Ward is toch echt een zeer leuke kandidaat. Gisteren ook knap nog gewonnen. Katja voor haar leeftijd een knappe vrouw maar meh in die quiz toch weinig opvallend.

Ben benieuwd naar kandidate van vandaag ex van Acid en familie van de beste kandidate in de geschiedenis van het spel Delphine Lecompte. :love:

Grappig wel die Anna-Livia Smeekens, schoon kind en toch ziet ge daar die Delphine in :lol:

Heeft dezelfde vreemde trekjes

Eerste aflevering die ik bekeek (vanaf de 2e ronde). Op zich goeie kandidaten. Maar sinds wanneer rekenen ze Fortis niet juist? Zijn ze zoveel strenger geworden? In het verleden dingen zien goedgekeurd worden (ook in de finale) die verder gezocht werden terwijl dit nu gewoon in het antwoord zat en er toch nog vele ook gewoon die benaming gebruiken.

Lijkt toch een beetje op FC De Kampioenen. Het is barslecht, wordt jaar na jaar slechter, en toch blijft het veel kijkcijfers hebben.

Ward is echt een toffe gast 😎

Ik heb de eerste aflevering na 5min afgezet, ik kon het toneeltje écht niet aanzien. Misschien dat ik het later terug oppik, maar sta nu al een week achter. Mogelijk wordt dit het eerste seizoen dat ik niet bekijk.

Grappig wel die Anna-Livia Smeekens, schoon kind en toch ziet ge daar die Delphine in :laugh:

Heeft dezelfde vreemde trekjes
Ah ik ben niet de enigste.

Toen haar mama even in beeld kwam die leek bijna helemaal Delphine dus niet zo verwonderlijk.

Radja 0.0 meerwaarde. En dan hem nog wat doodsimpele vragen in de schoot werpen zodat hij toch genoeg seconden had. Die finale was beschamend.

Maar ale, Eric was blij met de komst van zijn god.

Kamala Harris, wie? Ja Eric, ik ben een paar jaar uit België hé man, je moet dat begrijpen hé. Bij Radja was het toch ook voetballen of aan de band staan.

Kamala Harris, wie? Ja Eric, ik ben een paar jaar uit België hé man, je moet dat begrijpen hé. Bij Radja was het toch ook voetballen of aan de band staan.
Ik vond er gisteren ook niet veel aan. Werd duidelijk ondersteund in de vragen tot aan de filmpjesronde. Op zich niks mee want dat is het format ook gewoon een beetje bij aanvang en nieuwe kandidaten maar aan die Naingolan zelf leek ook niemand echt iets hebben. Beetje sleuren en trekken om rare antwoorden te krijgen en zat daar ook als een onderuitgezakte zak aardappelen.

Ik heb al wel vaker opgemerkt dat er bepaalde vragen worden gesteld in het voordeel van de nieuwe kandidaat, maar nu gisteren vond ik het wel heel frappant en opvallend :laugh:

En dan Daphne Agten in de jury, was toch ook allemaal maar heel flauw.
Amai ja, dat was natuurlijk te denken dat ze die gingen opdraven in de jury dit seizoen. Toch een beetje een jammerlijke evolutie de laatste jaren, de helft van die figuren die ze het seizoen na hun deelname ook in de jury steken trekt op niet veel.

Ik heb al wel vaker opgemerkt dat er bepaalde vragen worden gesteld in het voordeel van de nieuwe kandidaat, maar nu gisteren vond ik het wel heel frappant en opvallend :laugh:
Kom kom, dat is letterlijk elke aflevering zo dat de nieuwkomer aan het handje wordt gehouden

Kom kom, dat is letterlijk elke aflevering zo dat de nieuwkomer aan het handje wordt gehouden

Mja, je hebt aan het handje houden en je hebt meesleuren zoals een kleuter met de schoenen op de grond. Hij had er gewoon niet veel zin in.
Zal wel een aardig centje betalen zeker?

Het was gewoon over the top gisteren, Eric en jury probeerden ook veel te hard te compenseren maar daardoor meer "cringe" dan grappig

Terug
Bovenaan